מגדלור ניוז

נמל קיסריה, אחד הלוקיישנים המרשימים ביותר בישראל, מציע במהלך חודש אוגוסט בילוי נהדר לכל המשפחה – ערבי סרטים תחת כיפת השמיים. ילדים, מבוגרים וכל מי שבאמצע, מוזמנים ליהנות ממיטב הסרטים על מסך ענק באוויר הפתוח עם בריזה קסומה. 

ההקרנות יתקיימו בימי ראשון בשעה 20:00, על הדשא המרכזי מול קמרונות הנמל. הכניסה חופשית. 

4.8.24 – וונקה 
מבוסס על הדמות הנפלאה מספרו רב-המכר של רואלד דאל “צ’ארלי בממלכת השוקולד”, מספר את סיפור הרקע של הממציא, הקוסם, ויצרן השוקולד הגדול בעולם – וילי וונקה. בניצוחם של פול קינג (כותב ובמאי סרטי “פדינגטון”) ודיוויד היימן (מפיק סרטי “הארי פוטר”, “כוח משיכה” ו-“פדינגטון”) מגיע הסרט החדש שיש בו הכל – קסם, מוזיקה, הרפתקה ורגש – ארוזים יחד בהמון אהבה ובהרבה הומור.  “וונקה” בכיכובו של טימות’י שאלאמה בתפקיד הראשי, יציג לראשונה על המסך הגדול את וילי וונקה הצעיר, מלא ברעיונות ונחוש לבלוע את העולם בביסים קטנים, נחוש להוכיח לסביבה שהדברים הכי טובים בחיים מתחילים ברעיון, ואם אתם מספיק ברי-מזל לפגוש את וילי וונקה – הכול אפשרי.

תמונה מהסרט וונקה

11.8.24 – ברבי
קומדיית לייב-אקשן ראשונה אי פעם על דמות הבובה המפורסמת והנמכרת ביותר בכל הזמנים -“ברבי”. מרגו רובי, שגם הפיקה, וראיין גוסלין הם ברבי וקן החיים את חייהם המושלמים בעולם הברביות, בין מסיבות חוף, מסיבות בית, מסיבות בריכה ומסיבות פיג’מות כאשר ביום מושלם אחד – חייה של ברבי משתנים והזוג יוצא לחפש משמעות בעולם האמיתי. בבימויה של המועמדת לאוסקר גרטה גרוויג (“נשים קטנות”) על פי תסריט של גרטה גרוויג ונוח באומבך (“סיפור נישואין”). עם איסה ריי, וויל פרל, ג’ון סנה, אמריקה פררה, אמה מקיי, מייקל סרה, קייט מקינון והלן מירן.

תמונה מהסרט ברבי

18.8.24 – היפה והחיה (2017)
גרסה קולנועית חדשה לסיפור הקלאסי של דיסני על אהבתם של נסיך-חיה מכושף (דן סטיבנס) ושל בל (אמה ווטסון), אישה צעירה המתאהבת בו.

נערה מחזיקה ורד אדום ומאחוריה דמות של החיה

25.8.24 – הנסיכה הקסומה
סב חביב מספר לנכדו סיפור ערש כשזה חולה במיטה. אודות שני נאהבים שהופרדו, נסיך שאפתני, ספרדי המונע על ידי הנקמה וענק בלתי מובן בפנטסיה הרומנטית של רוב ריינר (אני והחבר’ה, כשהארי פגש את סאלי). שודד הים רוברטס מטיל האימה והמסתורי חוטף את הנסיכה באטר קאפ (רובין רייט) המוחזקת כנגד רצונה ואמורה להינשא לנסיך הרשע המפרדינק. בדרכם מגלה הנסיכה כי רוברטס האיום הוא בעצם ווסלי (קארי אלווס), אהובה שמכבר הימים. יחד הם נלחמים בעכברושי ענק, בנסיך ובפמלייתו ובויזיני הגאון המטורף (וולאס שון), ורוכשים חברים בדמותם של איניגו מונטויה הסייף (מנדי פטינקין המצוין) וענק טוב לב (אנדרה הענק).

זוג ביער, האיש מחזיק חרב והאישה מחזיקה את ידו

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן