מגדלור ניוז


תוכן שיווקי  |  11.8.24  |  19:35


צילום: pexels

המרכז להתפתחות הילד- המטבח שלכם: כמה אנחנו משקיעים בילדים שלנו ועד כמה אנחנו מוכנים להקדיש בשבילם. כהורים, אנחנו מוכנים לעשות הכל, אבל הכל, למען ילדינו ולמען קידומם. ממתינים ארוכות לתורים במרפאות להתפתחות הילד, מבלים שעות במרפאות ובקליניקות קידום, משלמים הון על אבחונים ופגישות יעוץ, נוסעים למרחקים עבור קלינאי תקשורת או מרפאת בעיסוק, ומוכנים להיפרד מכסף, זמן וכוחות רק כדי לוודא שהאוצרות שלנו מתקדמים ומתפתחים, ומצליחים.

אבל, הנה הפתעה מוחצת- מכון ההתפתחות הטוב ביותר עבור הילדים שלכם נמצא במרחק נגיעה מכם ומהם. לא תאמינו אבל המחקרים העדכניים ביותר קושרים כתרים למטבח הביתי שלכם. מתכונים לילדים הם כלי התפתחות מדהים שבכוחו לשכלל מיומנויות בסיסיות ומורכבות, מוטוריקה גסה ועדינה, מערכות חשיבה, חשבון ועוד המון. לא מאמינים? בואו נצא למסע בעקבות מתכונים לילדים. תתכוננו להיות מופתעים ממה שיש לכם בבית.

מיומנויות מוטוריות במהלך פעילות משותפת במטבח
מחפשים מתכונים להכין עם ילדים? שימו לב שזהו אינו רק רעיון להפגת השעמום או הרפיית המתחים הקבועים שבמשחק בחדר הילדים, אלא כלי טיפולי בעל אפקט השפעה מהיר ועוצמתי.

פעולות בסיסיות של תיאום עין יד, ערבוב וערבול, חיתוך מדויק, דק או גס, כל אלו ועוד רבים אחרים המהווים חלק בלתי נפרד מהתהליכים במטבח, הם מיומנויות יסוד שלא מעט ילדים מתקשים לרכוש ואנו מעבירים את מרבית האימון בתחום למרפא בעיסוק לו אנו משלמים לא מעט עבור כך.

אבל במטבח שלנו נחבאים תנאי הלמידה האולטימטיביים עבור הפעולות הללו, יחד עם אבא, אמא ובני המשפחה, תוך הנפקת יצירות שסוחבות פידבק ומחמאות מכל הטועמים, ואלו יכולים לכלול גם אורחים שתזמינו לרגל המאורע. זה כל מה שהילד שלכם צריך כדי לשכנע אותו לתרגל ולקנות את המיומנויות הללו מתוך חשק והנאה ולא ככורח ונטל. וכל זה בלי להוציא שקל מיותר על התהליך. לא חראם?

מיומנויות קוגניטיביות
במטבח שלכם מחכים לא רק מיומנויות מוטוריות מגוונות אלא גם לא מעט מיומנויות וכלי חשיבה, חשבון, הבנת תהליכים, סיבה ותוצאה, זיהוי יעדים, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, וזה באמת רק ההתחלה. כאשר אתם בוחרים מתכונים להכין עם ילדים אתם מעניקים להם את ההזדמנות להכיר תוכניות עבודה ולפעול על פיהם, להבין הוראות, לשאול נכון ולשים לב לפרטים, כל אלו יסייעו להם רבות בתהליכי למידה עתידיים, דברים שלא מעט ילדים כיום מתקשים מאד ונאלצים להיעזר במורי עזר, שגם הם עולים לא מעט ופעמים רבות נעשים לנטל ולמעמסה מרגיזה על הילדים שגם כך מבלים לא מעט שעות בלימודים. החוויה המשפחתית הזו תקנה להם את המיומנויות הבסיסיות הללו בקלות ובחיבה, זה יכול להיות קסום! רוצים עוד? גם תהליכי חישוב ומיומנויות חשבוניות הם חלק בלתי נפרד ממתכונים לילדים, הכפלת כמויות, חישוב כלי מדידה ועוד המון תובנות חשבוניות שיעזרו להם בעתיד.

אז מה להכין עם הילדים
מחפשים מתכונים להכין עם ילדים? רגע לפני שאתם פונים למגזינים היוקרתיים שיש לכם בבית, חשוב שתדעו שככל שתהליך ההכנה יהיה פשוט יותר אתם והילדים תרוויחו יותר. באתר פודיק ממתינים לכם המון מתכונים לילדים קלי הכנה, מעט חומרים ותוצאה מרשימה. טראפלס שוקולד משני מרכיבים בלבד, סורבה תות קר וקסום בקלי קלות, חטיף שוגי ביתי פשוט להכנה, ועוד המון מתכונים שילדים יצליחו להכין בכיף ויאהבו גם לאכול את התוצרת. מחפשים יותר מזה? מתכונים קלים מגוונים ומגניבים לתוצרים ברמה גבוהה במיוחד, כמו למשל כדורי פרמזן, מחית פיסטוק, עוגות ועוגיות מגוונות ועד רעיונות בלי סוף. רוצו לחדר הילדים, הם מחכים לכם!

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן