מגדלור ניוז


שרון לוי  |  16.9.24  |  19:20


כתב אישום הוגש לאחרונה נגד צעיר בן 18, בגין איומים ותקיפה בפנימייה במועצה מקומית פרדס חנה כרכור.
על פי כתב אישום, שהוגש לבית משפט השלום בחדרה בתום חקירת משטרת זכרון יעקב, במועד הרלוונטי לכתב האישום שהה הנאשם כחניך בפנימייה טיפולית לילדים ונוער בסיכון.

הפנימייה מיועדת לילדים וצעירים מכיתות ג’ ועד כיתות י”ב במועצה מקומית פרדס חנה – כרכור.  בתוך כך, באותם ימים ביצע הקורבן שנת שירות בפנימייה.

מהחקירה של שוטרי תחנת זיכרון יעקב עולה כי ב-7.2.24, בסמוך לשעה 16:00, שהה הקורבן, ביחד עם הנאשם וחניכים נוספים במספרה של הפנימייה.  על פי כתב האישום, בשלב מסוים פנה הקורבן לנאשם וביקש ממנו כי ינקה אחריו את המקום, אך הנאשם סירב לעשות כך. בתגובה, אמר לו הקורבן כי אם לא ינקה, לא יסתפר יותר במספרה.

מכתב האישום ומהחקירה עלה כי בעקבות האמור, תקף הנאשם את הקורבן בכך שדחף אותו באמצעות ידיו בגבו והכה אותו במכות אגרוף לעבר גבו וכתפיו.

על פי כתב האישום, הנאשם לא הסתפק בכך. מהחקירה עלה כי בנסיבות אלו, איים הנאשם על הקורבן בפגיעה בחייו ובגופו באומרו לו: “אם עוד פעם תדרוך פה, אני אשבור לך את העצמות, אתה לא נכנס יותר”.

עם סיום החקירה, הועברו ממצאי החקירה לתביעה המשטרתית שבחנה אותם והחליטה להגיש נגד הנאשם כתב אישום נגד הנאשם על עבירות של איומים ותקיפה סתם.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן