מגדלור ניוז

צילום: פיקוד העורף

פיקוד העורף השיק היום (שלישי) אפליקציה חדשה לטלוויזיות חכמות, המאפשרת קבלת התראות ודיווחים בזמן אמת על אירועים כמו אזעקות צבע אדום במסכי הטלוויזיה, גם בזמן שימוש באפליקציות כדוגמת +Netflix ,YouTube ,Disney ועוד.

על פי הודעת הפיקוד, תוכלו לקבל התרעות בזמן אמת בעת צפייה בכל תוכן, בהתאם לאזור ההתרעה שהגדרתם ביישומון. כלומר, לא משנה במה תצפו בטלוויזיה, בזכות היישומון החדש של פיקוד העורף לטלוויזיות הפועלות על מערכת הפעלה אנדרואיד TV – תקבלו התרעות מצילות חיים בזמן אמת, בערוצי התוכן, כולל יישומונים חיצוניים כמו נטפליקס, יוטיוב וכדומה.

את היישומון ניתן למצוא בחנות היישומונים של הטלוויזיות החכמות, בסטרימרים הפועלים על מערכת הפעלה אנדרואיד TV וכן בממירים של ספקיות התוכן (לדוגמא: סלקום, פרטנר, יס והוט.ביס ובהוט – אם הממיר פועל על אנדרואיד TV).

ראש ענף התרעה, סא"ל איתי זמיר: "השקת יישומון 'פקע"ר TV' היא צעד חשוב במימוש חזון ההתרעה בעולם הטכנולוגי המתקדם. ענף התרעה פועל מסביב לשעון על מנת לשמר את כשירות המערכות הקיימות ולפתח טכנולוגיות חדשניות. זאת המחויבות שלנו כלפי האזרחים ונמשיך לממש אותה במסירות".

כיצד תתקינו את יישומון פיקוד העורף במכשיר הטלוויזיה שלכם?
1. היכנסו לחנות היישומונים בטלוויזיה החכמה / בסטרימר שלכם והורידו את יישומון פיקוד העורף
2. היכנסו להגדרות המכשיר, ולחצו על "אפליקציות" ולאחר מכן בחרו באפשרות "גישה מיוחדת לאפליקציה"
3. בחרו באפשרות "תצוגה מעל אפליקציות אחרות"
4. לאחר הלחיצה, תופיע בפניכם רשימה של כל היישומונים המותקנים במכשירכם
5. מצאו את יישומון פיקוד העורף ולחצו על כפתור ההפעלה האפור שנמצא לצידו
6. לאחר הלחיצה, צבע הכפתור ישתנה לכחול
7. לבסוף, הגדירו בתוך היישומון את אזור ההתרעה לפי מיקומכם.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן