מגדלור ניוז

חברת גריבו (Grivo) הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם רשת הטעינה סבן איוי (Saban EV). במסגרת ההסכם, משתמשי אפליקציית גריבו יוכלו להטעין את רכביהם בתחנות סבן איוי ולשלם באמצעות האפליקציה.

רשימת תחנות הטעינה החדשות כוללת מיקומים ברחבי הארץ. בין היתר מצויה עמדת טעינה כזו באור עקיבא, השיקמים 8 מתחם אור ים סנטר. גם בחדרה מצויה עמדות שכאלה בין היתר בשערי חדרה, מול החוף וקניון חדרה.

עמדת הטענת רכב חשמלי | יח”צ

עמדות נוספות יפעלו במסגרת ההסדר ברחבי הארץ כמו בקצרין, עפולה, כפר חסידים, , עמי סנטר בחדרה, נתניה, טירה, פתח תקווה, גבעת שמואל, דיזינגוף סנטר בתל אביב, נס ציונה, מרכז אלמוג בבאר יעקב, מודיעין, מושב נחם, מדרשת ניצן, מיט מי באשקלון, דרים איילנד, היפר כהן בנתיבות, וחצבה.

גריבו היא פלטפורמה דיגיטלית ישראלית שהוקמה בשנת 2021, ומתמחה בפתרונות חווית טעינה לרכב חשמלי בעמדות ציבוריות. לחברה כ-50,000 נהגים רשומים. בתחילה פיתחה החברה מפה אינטראקטיבית לאיתור עמדות טעינה, שאפשרה לנהגים להוסיף תחנות, לדרג, ולהשאיר הודעות לנהגים אחרים.

בשנת 2022, גריבו הקימה את רשת הטעינה החברתית הגדולה בישראל, בה כ-350 משתתפים המציעים את מטעניהם לנהגים מזדמנים בתשלום, דרך האפליקציה. הרשת מאפשרת לנהגים גישה למטענים פרטיים בתשלום נוח וקל.

משנת 2024, גריבו מאפשרת לנהגיה להטעין ולשלם גם במטענים ציבוריים. בין החברות שהצטרפו לפלטפורמה של גריבו נכללות סונול איוי איי, גרימס, נאייקס, דוראל אורבן, ואנרג’י וואן. גריבו נמצאת בתהליכים טכניים עם רשתות טעינה נוספות שצפויות להצטרף בקרוב.

שיתוף הפעולה עם סבן איוי מרחיב את הגישה לנהגי הרכב החשמלי, מה שמקל עליהם למצוא ולהשתמש בתחנות טעינה נוספות ברחבי הארץ. התרחבות זו היא חלק מהמאמץ המתמשך של גריבו להקל על חוויית הטעינה ולעודד מעבר לרכבים חשמליים.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן