מגדלור ניוז

נתניה מתכוננת לקיץ תוסס במיוחד עם שורה ארוכה של מופעים והופעות של מיטב האמנים הישראלים. העיר תארח מגוון רחב של אירועים מוזיקליים ותרבותיים שיציעו לתושבים ולמבקרים חוויה קיצית.

הקיץ ייפתח בהופעה מיוחדת לנוער בשלולית החורף, עם הופעות של נס וסטילה, ששון שאולוב וכפיר צפריר ב-8 ביולי. יומיים לאחר מכן, ב-10 ביולי, יעלה ישי ריבו על אותה במה.

אחד משיאי הקיץ יהיה הופעתה של נסרין קדרי באמפיקניון עיר ימים ב-19 באוגוסט, במסגרת אירועי ט”ו באב.

מתוך עמוד הפייסבוק של עיריית נתניה

פסטיווקאלי ה-8, שיתקיים בין ה-20 ל-22 באוגוסט, יארח שורה של אמנים מובילים. בין המופיעים: דני רובס, שרית חדד, אביב גפן, גלי עטרי וירדנה ארזי. הפסטיבל יכלול גם מופעים לילדים ומופעי נוסטלגיה עם מיטב השירים הישראליים.

בנוסף למופעי המוזיקה, העיר מתכננת אירועים נוספים כמו פסטיבל הבירה, פסטיבל אוכל “שף על הים” וקרקס מיוחד בשם “circo circo”.

ראש העיר מרים פיירברג איכר הביעה התרגשות לקראת עונת המופעים: “אנחנו מצפים ליצור יחד רגעים של שמחה, התרעננות ותרבות במיטבה. זו הזדמנות נהדרת עבור תושבי נתניה והאזור ליהנות ממגוון עשיר של אירועים תרבותיים ברמה הגבוהה ביותר”.

העירייה מעודדת את התושבים והמבקרים לעקוב אחר הפרסומים הרשמיים לגבי מועדי האירועים המדויקים ורכישת כרטיסים. חלק מהאירועים יהיו ללא תשלום, בעוד שלאחרים יידרש כרטיס בעלות מוזלת.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן