מגדלור ניוז


מערכת האתר | 6.1.2025 | 17:35


תושבת אור עקיבא התבקשה להימנע מפניות טלפוניות למוקד העירוני עקב כמות תלונות גדולה. תושבת העיר, קיבלה לאחרונה מכתב מעיריית אור עקיבא המורה לה להימנע מפניות נוספות למוקד העירוני באמצעות הטלפון. הסיבה: בעירייה טוענים כי קיבלו מאותה תושבת כמות גדולה מאוד של תלונות בתקופה האחרונה.

במכתב צוין כי במהלך התקופה מ- 1/6/2024 ועד 10/12/2024 התקבלו כ-1391 פניות מהמוקד העירוני. העירייה הדגישה כי אין ביכולתה להתייחס לכמות כה גדולה של פניות בתקופה קצרה, וביקשה לצמצם את מספר הפניות ולהשתמש בדרכים חלופיות כגון אתר האינטרנט או אפליקציה ייעודית.

לסיום, הודתה העירייה לתושבת על רצונה לשפר את איכות החיים בעיר, אך ביקשה לשתף פעולה על מנת לשמור על יעילות השירותים הניתנים לתושבים.

המכתב שקיבלה התושבת מאגף שירות לתושב בעירייה

 

 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן