מגדלור ניוז


שרון לוי  |  28.8.24  |  20:17


כשנתיים וחצי לאחר שנחשף החשד לסדרת עבירות אלימות ב”גן הראל” באור עקיבא, כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים (אוגוסט 2024) נגד בעלת הגן ושלוש סייעות בגן על עבירות אלימות כלפי פעוטות.

הנאשמות, שהועמדו לדין על ידי הפרקליטות בבית משפט השלום בחדרה, הן:
אלה חנוכייב (42) מאור עקיבא
רחל חנוכייב  (45) מאור עקיבא
סבטלנה שאולובה (61) מאור עקיבא
ניג’אד איסמאילוב (40) מאור עקיבא

מכתב האישום עולה כי בגן טופלו במועדים הרלוונטיים, בין ספטמבר 2022 למרץ 2023, פעוטות בני החל מ-3 חודשים ל-3 שנים, כשבסך הכל היו בגן, בשלוש קבוצות שונות, 28 פעוטות.

בכתב האישום צוין כי מתוקף תפקידן ומפאת גיל הקטינים, היו הנאשמות, בזמן שנכחו בגן, אחראיות על צרכי מחייתם, בריאותם, חינוכם ושלומם של הפעוטות.
עוד עולה מכתב האישום כי סבטלנה שאולובה היא אמא של הנאשמת אלה חנוכייב, והנאשמת ניג’אד איסמאילוב היא אמה של אחת הפעוטות.

כתב האישום כולל 17 סעיפי אישום, המייחסים לכל אחת מהנאשמות את חלקה במעשים כלפי הפעוטות.
על פי כתב האישום, בין 13.2.22 לבין 4.3.22 תקפו הנאשמות פעוטות שטופלו בגין בהזדמנויות רבות במהלך עבודתן – כל אחת על פי חלקה ובסך הכל בוצעו המעשים כלפי 17 פעוטות.

המעשים שמתוארים בסעיפים השונים, כוללים בין היתר: טלטול, גרירה, הטחה בכיסא, תקיפה בראשו, נגיחה, משיכה בשערות ואחיזה אגרסיבית.

עוד עולה מכתב האישום כי המעשים המיוחסים לנאשמות בוצעו במצבים שונים בגן, כולל בזמן חלוקת אוכל, וגרמו, בחלק מהמקרים, לפעוטות לכאבים ולבכי כשהנאשמות מתעלמות על פי כתב האישום מהבכי. סך הכל כולל כתב האישום תיאור של למעלה מ-60 מקרי אלימות, ברמות שונות, כלפי הפעוטות.

בסיום חקירת משטרת חדרה, שכללה גביית עדויות מהוריהם של הפעוטות, הועברו חומרי החקירה לידי הפרקליטות שבחנה אותם והגישה לפני ימים אחדים כתב אישום על עבירות תקיפה.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן