מגדלור ניוז


לירן טטרו, איתי טטרו, בר תרבות | 23.9.2024 | 19:31
עדכון ראשון: 10.9.2024 | 20:33 


אורנה דץ, שימי תבורי, אודיה וטל מוסרי יאלצו להגיע בפעם אחרת: אירוע סיום קיץ ישראלי באור עקיבא נדחה בעקבות החלטת עיריית אור עקיבא, היום (שני, 23.9), לאחר התרחבות הירי של ארגון הטרור חיזבאללה לעומק שטח ישראל. 

האירוע שהיה עתיד להתקיים ביום חמישי הקרוב (26.9) ברחבת העירייה, היה עתיד להיות גדול ולסכם את הקיץ באור עקיבא, לאחר שבערב יום העצמאות האחרון הוחלט לערוך אירוע בעל גוון מקומי, ללא אמנים גדולים.

מהעירייה נמסר כי “בשל המצב הביטחוני, אירוע סיום הקיץ שהיה אמור להתקיים ביום חמישי הקרוב, 26 בספטמבר, יידחה. מועד חדש יפורסם בהמשך. שנדע ימים שקטים”.

הזמרת אודיה. צילום: טל עבודי, ויקיפדיה

לפני כשבועיים (10.9) פרסמנו כי אור עקיבא צפויה לחתום את הקיץ עם מופע ענק בהשתתפות כוכבים גדולים. בצל הקושי והמצב הבטחוני, ועם הרצון לקצת חיוך, אור עקיבא מתכוננת לסגור את קיץ 2024 עם אירוע גדול בחסות משרד התרבות והספורט. המופע, שצפוי למשוך רבים, יכלול הופעות של שורת אמנים מובילים ודמויות אהובות על הילדים.

מהעירייה נמסר כי אירוע סיום הקיץ עם מיטב אומני ישראל – טל מוסרי, אודיה ושימי תבורי, ובהנחיית אורנה דץ.

בין המשתתפים הבולטים באירוע יהיו הזמרת אודיה, הזמרת והשחקנית אורנה דץ, הזמר שימי תבורי, ולשמחת הילדים – גם הדמות האהובה בוב ספוג. למגדלור ניוז נודע כי מאחורי הקלעים של האירוע עומלים גורמים שונים, ביניהם גולן מסיקה, מחזיק תיק התרבות בעיר, יחד עם ראש העיר שמחה יוסיפוב. השניים פועלים בשיתוף פעולה עם המתנ”ס המקומי וגופים נוספים בעיר כדי להפיק אירוע מרשים, בימים קשים למדינה.

האירוע מהווה נקודת שיא בפעילויות הקיץ של עיריית אור עקיבא וגופי הסמך שלה, במטרה לספק אתנחתא לתושבי העיר והאזור. האירוע יתקיים ב-26.9.2024  החל מהשעה 17:30 ברחבת העירייה – רוטשילד 1. הכניסה חופשית.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן