מגדלור ניוז


איתי טטרו | 30.9.2024 | 08:59
עדכון ראשון: 24.9.2024 | 19:11


אולי זה בגלל המלחמה, המצב במדינה או התחושה שאנחנו רוצים לעשות קצת יותר טוב בימים הלא פשוטים האלה: תושבים מאור עקיבא וקיסריה יוצאים לאחרונה יותר מבעבר לתרום דם כחלק ממבצעי התרמות של מד"א בעקבות הצורך במנות דם. 

היום (שני, 30.9) תתקיים התרמת דם בהיכל התרבות באור עקיבא, בין השעות 09:00-21:00. ניידת התרמת הדם תעמוד ברחבת ההיכל. בעיריית אור עקיבא ציינו כי "לאור החוסר החמור במנות דם, אנו קוראים לציבור להגיע ולתרום לאור המצב"

בשבוע שעבר פרסמנו כי מבצע התרמת הדם בקיסריה זכה להיענות גבוהה במיוחד מצד התושבים. 115 תורמים אמיצים הגיעו לתת מדמם ולהציל חיים – מספר גבוה מהממוצע הרגיל. מרגש במיוחד היה לראות את שיתוף הפעולה בין קהילות היישובים השכנים, כאשר כ-15% מהתורמים הגיעו במיוחד מאור עקיבא. "זוהי עדות נפלאה לרוח ההתנדבות והערבות ההדדית השוררת באזור", אמרו תושבים.

לכל מי שהחמיץ את ההזדמנות אתמול – מחר (רביעי, 24.9) תתקיים נקודת התרמה נוספת בקניון אורות באור עקיבא. המבצע יתקיים בין השעות 11:00-19:00 ליד סניף בנק מזרחי-טפחות (יש להירשם מראש – הקליקו כאן). 

מתנדבי מד"א מציינים: "אנו קוראים לכל מי שיכול להגיע ולתרום. כל תרומה, קטנה כגדולה, יכולה לעשות את ההבדל עבור מישהו הזקוק לה. בואו נמשיך את גל הנתינה והחסד שהתחיל אתמול. תודה מיוחדת לכל המתנדבים, הצוותים הרפואיים, ולכל מי שלקח חלק בארגון והוצאה לפועל של מבצע חשוב זה. יחד, אנו מראים את הכוח של קהילה מאוחדת ואכפתית".

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן