מגדלור ניוז


נועם מור  |  12.9.24  |  09:50


הצלת חיים בזכות נחישות ומקצועיות – צוות השיטור העירוני בחדרה סייע לאישה במצוקה. במהלך משמרת לילה שגרתית השבוע בחדרה, הפקח ערן שער והשוטר רמי חסון, צוות השיטור העירוני בחדרה, הצילו את חייה של אישה מבוגרת ששכבה שעות רבות על רצפת ביתה כשהיא במצוקה קשה, ובכך מנעו אסון.

האירוע החל כאשר המוקד העירוני 106 קיבל קריאה על רעש בלתי מוסבר. צוות השיטור הגיע למקום, אך לאחר בדיקה ראשונית לא התגלה כל רעש חריג. למרות זאת, ולאחר שהצוות לא מיהר לסגור את האירוע, הם המשיכו בחקירה מקיפה ומעמיקה במקום. בעקבות עקשנותם ונחישותם, הבחינו ברעש קלוש שהגיע מדירה בקומה העליונה.

הצוות עלה לדירה והחל בניסיונות לתקשר עם הדיירת, אך ללא הצלחה. לאחר מספר ניסיונות, הצליחו השוטר והפקח לשמוע קולה של האישה אשר הייתה במצוקה וביקשה עזרה רפואית.

הצוות הזעיק מיד את מד”א ואת צוותי כיבוי האש, שהגיעו במהרה למקום ופרץ את הדלת. התברר שהאישה שוכבת על רצפת ביתה במשך שעות ארוכות כשהיא סובלת מהתייבשות ומחולשה קשה. צוות מד”א שהגיע למקום העניק לאישה טיפול רפואי ראשוני, והיא פונתה בדחיפות לבית החולים להמשך טיפול.

השוטר רמי חסון והפקח ערן שער. הצלת חיים | דוברות העירייה

דותן כהן, מנהל השיטור העירוניהתייחס לאירוע ואמר: “צוותי השיטור העירוני פועלים בכל עת לשמור על ביטחונם ורווחתם של התושבים. המקרה הזה ממחיש את החשיבות של תושייה והתמדה באירועים שלפעמים נראים פשוטים אך מתגלים כמורכבים. אני גאה בצוות על האחריות והרגישות שהפגינו.”

ניר בן חיים, ראש עיריית חדרהשיבח את תפקודם של אנשי השיטור העירוני ואמר: “האירוע הזה הוא עדות לנחישות, הקשבה ומסירות של צוותי השיטור העירוני בחדרה. בזכות התנהלות מקצועית ואנושית של הפקח ערן שער והשוטר רמי חסון, נמנע כאן אסון גדול. אני גאה באנשינו על העבודה הבלתי מתפשרת למען תושבי העיר.”

הנחישות, המקצועיות והרגישות שהפגינו הפקח ערן שער והשוטר רמי חסון במהלך האירוע הם שהצילו את חייה של האישה ומנעו את התדרדרות המצב. מדובר באירוע שיכול היה להסתיים בצורה טרגית, אילולא ההקשבה ופעולתם המהירה של אנשי השיטור העירוני.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
12/09/2024 11:08

עצוב שרק שיש אסון סמים לב שיש עררים נכים קשישים

דילוג לתוכן