מגדלור ניוז


שרון לוי |  13.9.24  |  10:57


א”ט, תושב חדרה בן 30 משכונת גזית, נעצר בימים האחרונים בחשד לביצוע אונס יחד עם אחרים בבית בחדרה, זאת ללא הסכמתה של האישה ותוך ניצול היותה נתונה תחת השפעת סם.

נציג המשטרה רס”ב רועי מסורי, טוען כי האירוע התריש ב-6.9.24. “‏החשוד לא מסר גרסה, לא השיב לשאלות עליהן נשאל, או יותר נכון השיב כי הוא רוצה לדבר עם ‏עו”ד”, אמר, “מובן שנעשה ניסיון ליצור קשר במהלך הלילה עם עורך דינו, אך זה לא צלח.

‏יש לנו פעולות חקירה רבות לבצע, החקירה בתחילתה, כך שעילת השיבוש מתקיימת בעניינו של החשוד, ואף עילת המסוכנות לנוכח החשדות המיוחסים לחשוד, ובשים לב לכך שמדובר בחשד. לניצול מצבה של המתלוננת. כל אלה מקימים חשד למסוכנות ולכן אבקש להעתר לבקשה במלואה”.

על פי פרטים ראשונים, הקשר בין החשוד למתלוננת שנאנסה על פי החשד, נוצר ברשתות החברתיות – בין היתר בקבוצת טלגרם שנקראת “מפגשים”. עוד נטען כי מדובר במפגשים לטובת יחסי מין.

סניגורו של החשוד טען כי המתלוננת הגישה תלונה למשטרה יומיים אחרי האירוע “לא סתם”. “אישתו של החשוד חיטטה לו בטלפון, היא גילתה שהוא בוגד בה ויצרה קשר עם המתלוננת. זו הסיבה שהמתלוננת ניגשה למשטרה”.

נציג המשטרה הוסיף: “אורח חייו של אדם אינו מעניינו של איש….זה לא נותן זכות לאדם לספק את מהווייו בצורה פסולה”.

עורך דינו של החשוד סיכם: “החשוד נעדר עבר פלילי. אין מחלוקת על כך שהמתלוננת נמנית עם קבוצה שתכליתה לספק שירותי מין…נוצר קשר באפליקציה…המתלוננת הגיעה מיוזמתה לבית של החשוד. אף אחד לא עשה שום פעולה בכוח”.

בתום הדיון הראשון בעניין, הוארך מעצרו של החשוד ביממה אחת. בדיון שהתקיים (10.9), המשיך הסניגור לבדוק מה עלה בגורל חקירת המשטרה. בתום הדיון, השופט אביהו גופמן סבר שיש לתת למשטרה למצות את החקירה – ובהתאם לכך האריך בשנית את מעצרו של החשוד ביומיים ועד 12.9.

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
15/09/2024 17:32

כל אנס צריך לתלות מהביצים עד שיתפגר

דילוג לתוכן