מגדלור ניוז


שרון לוי  |  13.10.24  |  13:10


כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים נגד שלוש נשות צוות בגן בחדרה על עבירות אלימות חמורות כלפי פעוטות.
הנאשמות, בעלת הגן ושתי מטפלות, הן:
מזל ו' (67)
א"א (26)
מזל נ' (72)
כתב האישום, שהוגש על ידי הפרקליטות בתום חקירת משטרת חדרה, כולל 14 סעיפי אישום על עבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות – כל אחת על פי חלקה.

על פי כתב האישום, בגן טופלו פעוטות שגילם נע בין מספר חודשים ועד שלוש שנים, כשהגן חולק לשתי כיתות: כיתת תינוקות שבה טופלו פעוטות בני מספר חודשים ועד גיל שנה וחצי, וכיתת בוגרים שבה טופלו פעוטות כבני שנה וחצי עד שלוש שנים.   בשתי הקבוצות הגיל שהו בין 23 ל – 25 פעוטות יחד.

מהחקירה וכתב האישום עלה כי בתאריכים 7 באפריל 2021 ו – 2 בפברואר 2023, במהלך עבודתן של הנאשמות, ובהזדמנויות רבות, תקפו הנאשמות, פעוטות, בין היתר בכך שדחפו ומשכו אותם, השליכו, הכו והניפו אותם והטיחו אותם בחוזקה על מזרנים בלול.

סעיפי האישום מתארים מעשים אלימים כלפי 11 פעוטות. לבעלת הגן, מייחס כתב האישום שישה אישומים. למטפלת א"א חמישה אישומים ולמטפלת מ"מ שלושה אישומים.

בין המקרים שמתוארים בכתב האישום: בעלת הגן הכתה פעוט בידו, דחפה פעוטה אחרת, הכתב פעוט אחר פעמיים בראשו והשליכה פעוט נוסף על גבו ללול. עוד נטען כי המטפלת א"א תפסה פעוט ופעוטה בשני מקרים שונים בידיהם והניפה אותם באוויר, תוך כדי הליכתה. במקרה אחר נטען כי א"א השליכה מספר פעוטות אל תוך לול, כשפניהם ופלג גופם הקדמי של חלק פונים כלפי המזרן. בתוך כך, לגבי המטפלת מ"נ נטען כי הכתה פעוט באפו וגרמה לו לבכות. במקרה אחר נטען כי מ"נ דחפה כיסא עליו ישב פעוט עד שגופו פגע בשולחן. במקרה נוס נטען כי היא אחזה בחוזקה בפעוטה והשובה אותה על כיסא.

לאחר גיבוש תשתית ראייתית, הועבר כלל חומר החקירה, כולל עדויות וצילומים, לפרקליטות – וזו לאחר בחינתם הגישה כתב אישום חמור נגד בעלת הגן ושתי מטפלות.
הדיון הראשון במשפטן נקבע ל – 24 בנובמבר בפני השופטת ליזי פרוינד.

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
13/10/2024 14:03

למה מעסקים נשים מבוגרות למה מה זה זלזול הזה בתינוקות. שהעונש היה קשה ומרתיע

דילוג לתוכן