מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  5.9.24  |  10:06
עדכון ראשון: 29.7.24 


מועצת פרדס חנה הוציאה הודעה חשובה לתושבים בנוגע לחניה בתחנת הרכבת קיסריה-פרדס חנה. המועצה מדגישה כי תקופת ההסברה ומתן התראות בחניית הרכבת הסתיימה, וקוראת לתושבים להקפיד על חניה כחוק כדי להימנע מקבלת דו”חות מיותרים.

נזכיר כי בסוף חודש יולי 2024 נפתחה החניה המערבית ברכבת פרדס חנה-קיסריה עם תוספת של 350 מקומות חנייה.
פרויקט הסדרת חניון הרכבת, בצד המערבי של תחנת רכבת קיסריה פרדס חנה הסתיים בימים אלו, סה”כ הוסדרו כ- 350 מקומות חנייה נוספים, מה שיקל על עומס משתמשי הרכבת במציאת מקומות חנייה.

לצד בשורה זו, הושלם לאחרונה חיבור שביל האופנים משדרות הציונות- רחוב האפרסק (מערב היישוב) ועד לתחנת הרכבת.

ראש המועצה יוני חכימי התייחס לסיום פרויקט הסדרת החניה ואמר בדבריו כי הוא מודה להנהלת רכבת ישראל על קידום וביצוע ההסדרה, שתטיב עם תושבי פרדס חנה כרכור והאזור כולו. 350 מקומות החניה יסייעו רבות למשמשי הרכבת ותושבי המושבה שלנו.

לצד זאת השלמנו לאחרונה את חיבור שביל האופניים ממערב היישוב לתחנת הרכבת ועתה ניתן להגיע לרכבת בצורה בטוחה, בריאה וירוקה ציין חכימי בדבריו.

צילומים: מועצת פרדס חנה-כרכור

ראש המועצה לשער ויו”ר האופוזיציה כיום, הגר פרי יגור, לא הסכימה עם הצגת הנתונים וציינה בהקשר זה כי “חניון הרכבת בצד של קיסריה הורחב בכ-150 מקומות חניה חדשים בלבד ולא ‘350’, ובכך הושלמה תכנית פיתוח תשתיות אזורית שהובלנו בהיקף חסר תקדים של עשרות מיליוני ש”ח – המועצה, רכבת ישראל, משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל. בנוסף, חשוב לזכור פרוייקטים נוספים – דרך הים – ביצוע שני צמתים מרומזרים, הרחבת המסילה המזרחית,  קירות אקוסטיים, שבילי אופניים ועוד”.

עקוב
Notify of
guest
16 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
08/08/2024 08:28

יוני חכימי טועה לחשוב שהוא אמון על רווחת תושבי קיסריה. תדאג למה קורה בצד של פרדס חנה, זה יותר ענייני!

1 14 15 16
דילוג לתוכן