מגדלור ניוז

דיווחי מגדלור ניוז | 8.9.2024 | 15:49 


אדרי. צילומים: דוברות העירייה

חנן אדרי מונה לסמנכ”ל עיריית חדרה. אדרי (52), נשוי ואב לשלושה, מונה לתפקיד סמנכ”ל עיריית חדרה. במסגרת תפקידו החדש, יוביל אדרי תהליכים לייעול תחומי חזות פני העיר, האכיפה והביטחון, וכן יפעל להעצמת והכשרת עובדי העירייה, כל זאת עם הפנים לתושב ובמטרה להמשיך לספק שירות איכותי ומצוין.

אדרי מביא עמו ניסיון של כ-30 שנה בניהול משאבי אנוש, תפעול, ניהול פרויקטים, מכירות ופיתוח עסקי. בתפקידיו הקודמים, ניהל מרחבים ופרויקטים ארציים בחברות ציבוריות והוביל אסטרטגיות עסקיות מוצלחות. בין השנים 2011 ל-2014 שימש כמנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חדרה, שם ניהל את כל ההיבטים התעסוקתיים והתפעוליים בארגון. בעברו, כיהן גם כמנהל אזור שרון ומרכז בחברת “דנאל” משאבי אנוש.

בתפקידו החדש, אדרי יקדיש את מרצו לשיפור השירותים הציבוריים בעיר, תוך התמקדות בחזות פני העיר והמרחב הציבורי ואכיפה וביטחון, ולקידום הכשרות עובדים במטרה להבטיח שתושבי חדרה ימשיכו לקבל את השירות הטוב ביותר. בנוסף, יוביל תהליכי מחקר והערכה לשם קבלת החלטות מותאמות לשינויים בעירייה, ויקדם סינרגיה בין אגפי העירייה השונים לשיפור הממשק והשירות לתושב.

ראש העיר, ניר בן חיים, בירך את אדרי על המינוי ואמר: “חנן אדרי מגיע לעיריית חדרה לעשות עבודה חשובה שתייעל ותרחיב את השירותים הניתנים לתושבי העיר שגדלה ומתפתחת. אני בטוח שעם ניסיונו הרב והיכולות שלו, הוא יצליח להוביל את המערכת קדימה ולספק לתושבים שירות איכותי ומתקדם”.

אדרי מסר: “קבלת התפקיד כסמנכ”ל עיריית חדרה היא ביטוי לאמון שניתן בי וביכולותיי. אני מקבל את המשימה בכובד ראש ובתחושת שליחות עמוקה. המינוי הזה הוא הזדמנות לשלב כוחות ולהוביל את העיר שלנו לשגשוג והתפתחות, תוך שמירה על איכות חיים וביטחון אישי לכל תושב. עובדי עיריית חדרה הם עובדים מצוינים ונדאג יחד שהשירות שניתן לתושבים ימשיך להיות בסטנדרט הגבוה ביותר מתוך מבט ומחשבה על התושב”.

עקוב
Notify of
guest
6 .
Inline Feedbacks
View all comments
טלי
טלי
09/09/2024 00:19

מקווה לשיפור פני העיר.הצלחה רבה לכולם❤️

1 4 5 6
דילוג לתוכן