מגדלור ניוז

האישה שנפגעה מהתקיפה ב פרדס חנה | צילום פרטי

 

האלימות במשפחה, מצד אחר: בבית משפט השלום בחדרה הוגש כתב אישום נגד אב (ש') ובנו (ב'), בגין תקיפה חמורה של אחותו של האב.

על פי כתב האישום, המתלוננת הגיעה ב-12.7 למאפייה ברחוב הדקלים במושבה, מאפייה הסמוכה למקום עבודתו של אחיה. במהלך הביקור, ש' זיהה את אחותו ואמר לה כי בכוונתו להיכנס באותו היום לבית אחיהם שנפטר ובתגובה זו ענתה לו – "אתה יודע לאן אתה יכול להיכנס".

בתגובה לכך, כמתואר, תקף ש' את אחותו במכת אגרוף לפנים, מה שגרם לה ליפול לרצפה. אך התקיפה לא הסתיימה שם, והנאשם המשיך להכות אותה באגרופים לראשה, עד שאדם אחר, אשר זהותו אינה ידועה, הרחיק אותו מהמקום.

מיד לאחר מכן, על פי האישום, הגיע ב', בנו של ש', ותקף גם הוא את האישה, באופן שירק עליה.

כתוצאה מהתקיפה החמורה, המתלוננת סבלה מפגיעות רבות, כולל דימום מהאף, הקאות ושברים עם תזוזה בעצמות הפנים. היא פונתה לבית החולים "הלל יפה" לקבלת טיפול רפואי, שם אובחנו פגיעות נוספות, כולל חתך בקרקפת ואי נוחות בעמוד השדרה. מצבה הרפואי של המתלוננת היה קשה, והיא נדרשה לעבור טיפולים רפואיים מורכבים.

ש' מואשם בעבירה של חבלה חמורה, בעוד שבנו מואשם בתקיפה סתם. הפרקליטות ומשטרת ישראל, מתכוונות להציג את ראיות נגד הנאשמים, כאשר המתלוננת עצמה צפויה להעיד במשפט.

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
אושי
אושי
26/07/2024 00:02

הם צריכים לקבל עונש כמו 10 שנים בכלא כול אחד ואין לסלוח או לעשות עסקאות …רק עונש כבד ירתיע והיה אפשר לעקור את האלימות נגד נשים וגברים…

דילוג לתוכן