מגדלור ניוז

תושב פרדס חנה-כרכור תובע מכון לרפואה אסתטית בנתניה על סך כ-9,000 שקלים בשל טיפול כושל. בתביעה שהוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה, מבקש התובע לחייב את המכון הנתנייתי בעבור הסכום ששילם לטיפול במקום וכן ההוצאות הנלוות.

על פי כתב התביעה, בתאריך 17.11.2020 טופל התובע במכון לרפואה אסתטית בנתניה, מכיוון שלדבריו הוא סובל זה שנים רבות מפטרת בציפורניים ביד שמאל ובשתי רגליו. “טופלתי במספר מקומות ללא הצלחה” ציין בתביעתו “בטיפול האחרון בלייזר הובטח שהבעיה תגמר… נאמר לי כי הטיפול הוא לשמונה טיפולים ובמידה ולא יצליח נוסיף עוד שמונה טיפולים”.

למעשה, התובע מציין כי הוא טופל ב-16 טיפולים ללא הצלחה. לדבריו הוא שילם תשלום מלא עבור הטיפולים שלא צלח ואף את כל ההוצאות הנלוות, בהן נסיעות על קו כרכור-נתניה, הוצאות חנייה,  בדיקת תרבית שביצע בקופת החולים על חשבונו ועוד.

טיפול רפואי/אסתטי | צילום אילוסטרציה, המחשה: למצולמים אין כל קשר לידיעה

מאז הטיפול, מסביר התובע, ניתק המכון את הקשר עימו ועל כן החליט לפנות לערכאות, במטרה שבית המשפט יחייב את המכון להחזיר את הסכום ששילם בעבור הטיפולים וכן עבור ההוצאות הנלוות, סך הכל 8,750 שקלים.

מועד לדיון בתביעה טרם נקבע שכן בבית המשפט לא הבינו מי החברה הנתבעת, והתובע היה צריך להמציא אישור של רשם החברתות לחברה המדוברת. כתב הגנה מטעם המכון טרם הוגש נכון למועד פרסום הידיעה.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן