מגדלור ניוז


מאת מערכת מגדלור ניוז ובר תרבות | 18.8.2024 | 09:08


חנן בן ארי ואשתו הדסה. צילום מסך: פייסבוק

 

הזמר והיוצר, אחד האמנים המצליחים והאהובים בישראל, חנן בן ארי, בישר בשורה מפתיעה לעוקביו ברשתות החברתיות והודיע: “אנחנו נפרדים”. בן ארי התכוון להחלטה שלו ושל רעייתו, הדסה בן ארי, להיפרד. השניים מתגוררים בפרדס חנה-כרכור ולהם 7 ילדים. 

“אנחנו נפרדים”, פתח בן ארי את הסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו והמשיך: “בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו ונלחמנו, ונאבקנו עד הסוף. יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפרדנו”.

“התחתנו בני 20 והבאנו יחד לעולם שבעה ילדים מופלאים. אנחנו אומרים תודה לאלוהים על כל רגע במסע המשותף שלנו וסומכים עליו שהוא כותב עבורינו את התסריט המדוייק ביותר. אנחנו ממשיכים גור בשכנות, בחברות ובשותפות”.

פוסט הפרידה. צילום מסך: אינסטגרם

עוד כתב בן ארי בסטורי ברשת האינסטגרם:  “לא רק עבור הילדים, אלא גם עבורנו. זאת הדרך המיוחדת שלנו. עברנו תקופה ארוכה ושוברת לב של ניסיונות והיום אנחנו משחררים ומברכים זה את זו בהשלמה, מאחלים אחד לשנייה את כל הטוב שבעולם”.

“בתוך כל האבל והטרגדיה הלאומית שכולנו חווים בשנה האחרונה, הצער שלנו הוא באמת גרגר קטן. אבל כן, היה חשוב לנו לשתף אתכם ולספר את הלב שלנו, בדרך שלנו. אמן שיבואו על כולנו ימים טובים ושמחים יותר”, איחלו וחתמו על הדברים יחד: “הדסה וחנן”.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
21/08/2024 00:21

הלםםם

דילוג לתוכן