מגדלור ניוז


בר תרבות | 4.9.2024 | 15:56


כרזת הענק של האמן האמריקאי ממוצא איראני הומן חלילי – “אשה חיים חופש”, תתלה על קיר בניין מועצת עמק חפר. הכרזה נוצרה לציון מאבק הנשים לחופש, המחיר היקר והנורא שגובים טרור אכזרי, אלימות רצחנית וחוסר סובלנות, והקשר המיוחד של ישראל והעם האיראני.

האומן האמריקאי ממוצא איראני הומן חלילי פועל נגד המשטר האירני הנוכחי ולמען מדינת ישראל; בכרזה שיצר מופיעות דמויותיהן של שתי חיילות צה”ל, שמוצא משפחתן באיראן, סמ”ר שיראל חיים -פור ז”ל וסרן סהר סעודיין ז”ל, שנפלו במתקפת הטרור של חמאס ב7- באוקטובר, וכן דמויותיהן של האיראנית מהסא אמיני, שהוכתה למוות על ידי משמרות המהפכה באיראן, ושל האיראנית מרסדס שחינקר, ספורטאית שנפצעה בעינה בעת שהשתתפה בהפגנה למען זכויות אדם באיראן.

אירוע חשיפת הכרזה יתקיים ביום חמישי, 5.9 בשעה 16:00 בבניין המועצה האזורית עמק חפר, במעמד ראשת המועצה גלית שאול, האמן הומן חלילי, מנהל המחלקה לדיפלומטיה אזרחית במשרד החוץ דן אוריין, נציגי משרד החוץ, נציגי קרן מיראז’, נציגי הסברה מארגונים שונים, וכן נציגי משפחותיהן של שיראל חיים -פור ז”ל וסהר סעודיין ז”ל.

דמויותיהן של שתי החיילות הישראליות בכרזה מורכבות מאלפי תמונות המציגות את פניהם של האזרחיות והאזרחים שנרצחו, נשות ואנשי כוחות הביטחון שנפלו והחטופות והחטופים שנחטפו לשבי בעזה , במהלך מתקפת הטרור האכזרית והנוראית של חמאס בעוטף עזה ב7- באוקטובר.

דמויותיהן של הצעירות האיראניות מורכבות מאלפי תמונות קטנות עם פניהם של נשים ואנשים שאיבדו את חייהם או שנכלאו עקב מחאותיהם נגד המשטר האיראני מאז ספטמבר .2022
קיר בניין המועצה האזורית עמק חפר הוא הקיר ה16- בישראל, שעליו תתלה הכרזה. הכרזות שנתלו זכו לחשיפה נרחבת מאוד ברחבי העולם ובמיוחד בקרב האיראנים ובעולם הערבי כולו.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן