דיווחי מגדלור ניוז | 8.1.25 | 10:22
חדש בחדרה: שירות מהיר ודיגיטלי לטיפול בפניות בעלי עסקים: עיריית חדרה, באמצעות מנהלת העסקים בחברה הכלכלית, משיקה שירות חדשני המאפשר לבעלי עסקים בעיר לקבל מענה מהיר ויעיל לפניותיהם דרך מוקד 106.
היוזמה, בהובלת חברת המועצה ומחזיקת תיק העסקים ורישוי, אתי אטיאס, פותחה במטרה להעניק לקהילת העסקים המקומית כלי דיגיטלי נגיש לטיפול במגוון נושאים הקשורים לסביבת העסק.
הפלטפורמה החדשה, שפותחה בשיתוף פעולה בין מנהלת העסקים ואגף השירות לתושב, מאפשרת דיווח מיידי על מגוון נושאים כגון ניקיון סביבת העסק, גיזום וניקוזים, שילוט, טיפול במכשולים ברחוב ופינוי קרטונים. הייחודיות בשירות היא בזמני תגובה מקוצרים במיוחד עבור פניות העסקים, מהירים יותר מאשר הטיפול בפניות רגילות.
"השקת השירות החדש היא צעד משמעותי בהפיכת חדרה לידידותית יותר לעסקים", אמר ראש העיר חדרה, ניר בן חיים. "אנו מחויבים להעניק לבעלי העסקים בעיר את הכלים המתקדמים ביותר כדי להצליח, וכחלק מכך מוקד 106 ייתן את המענה המהיר והיעיל עבורם. נמשיך לפעול למתן מעטפת לבעלי העסקים בחדרה"
אתי אטיאס, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק העסקים: "העסקים המקומיים הם הלב הפועם של הכלכלה בחדרה. באמצעות הפלטפורמה החדשה, אנו מבטיחים שבעלי העסקים יוכלו להתמקד בניהול העסק שלהם, בעוד אנחנו דואגים לסביבת עבודה נוחה, נקייה ומטופחת".
השירות החדש זמין כעת לכלל בעלי העסקים בחדרה באמצעות טופס דיגיטלי ייעודי במוקד 106: https://bit.ly/3P9loC3