מגדלור ניוז

______________________________________
דיווחי מגדלור ניוז  |  27.8.24  |  11:55
______________________________________

בבית משפט לתביעות קטנות בחדרה, התקבלה לאחרונה חלקית תביעה קטנה תושבת כרכור נגד חברת התעופה ‘אייר פרנס’, תביעה שהוגשה על קצת יותר מ-29 אלף שקל, בעקבות ביטול טיסת הלוך וחזור שתוכננה ל-23 ביוני 2023.

מטוס. צילום להמחשה בלבד, לתמונה אין כל קשר לכתבה | צילום: מגדלור ניוז קליק

התובעת, אשר רכשה כרטיסים עבור עצמה ועבור שני ילדיה הקטינים, טוענת כי ביטול הטיסה גרם לה להפסדים כספיים משמעותיים ולחוויות לא נעימות.

על פי הנטען בכתב התביעה, הטיסה בוטלה סמוך לשעת ההמראה, ולאחר שעות רבות של המתנה, הוצעה לתובעת טיסה חלופית ליום המחרת. במהלך ההמתנה, נאלצה התובעת לשלם עבור מלון כדי לשהות עד לטיסה החדשה, דבר שגרם לה להוצאות נוספות. התובעת ציינה כי היא חוותה אכזבה רבה מהשירות שהוצע לה, במיוחד לאור העובדה שהיא תכננה את הנסיעה מראש והזמינה כרטיסים עבור ילדיה.

בנוסף, התובעת טענה כי כאשר הגיעה לשדה התעופה לטיסת החזור, נאמר לה כי הצ’ק אין נסגר חמש דקות לפני הגעתה, דבר שגרם לה ולילדיה לא לעלות על הטיסה המתוכננת. בעקבות זאת, היא נאלצה לרכוש כרטיסי טיסה חדשים בעלות של 1,500 יורו, דבר שהוסיף להוצאות הכספיות שלה.

מנגד, חברת אייר פרנס טענה כי עשתה כל שביכולתה כדי לסייע לנוסעים בעקבות הביטול, והציעה להם להזמין מוניות באופן עצמאי. הנתבעת ציינה כי התובעת לא הציגה קבלות להוצאות הנסיעה עד להגשת התביעה, והכחישה את זכאותה לפיצוי.

לאחר שמיעת העדויות והצגת הראיות, פסק בית המשפט כי אייר פרנס תשלם לתובעת סך של 6,824 ש”ח, בנוסף להוצאות משפט בסך 750 ש”ח. פסק הדין ניתן לאחרונה והשופטת ציינה כי הנתבעת לא הצליחה להוכיח שהביטול נגרם מנסיבות מיוחדות, ולכן אין מקום להחיל סעיף פטור מפיצוי.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
05/09/2024 23:03

תביעה מנופחת.

דילוג לתוכן