מגדלור ניוז


מגדלור ניוז צרכנות | 27.9.2024 | 10:52


לקראת ראש השנה, רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה האהובה רולדין מרחיבה את פעילותה ופותחת סניף חדש בדרום אור עקיבא. הסניף החדש ייפתח ביום שלישי הקרוב להרצה ויציע לתושבי האזור את מגוון המוצרים האיכותיים והטעימים שהפכו את רולדין לאחת הרשתות המובילות בישראל.

הסניף החדש יביא את עולם השוקולד והקינמון, העוגות הנימוחות, המאפים המפנקים, הלחמים המיוחדים וכמובן הסופגניות של רולדין ישירות לתושבי אור עקיבא והסביבה. המבקרים בסניף ייהנו ממבחר רחב של מאפי בוטיק וקפה איטלקי משובח הנטחן במקום.

פתיחת הסניף באור עקיבא מהווה המשך ישיר למגמת ההתרחבות של הרשת, המונה כיום 106 סניפים ברחבי הארץ. כמו בשאר סניפי ברשת, הקסם מתחיל בקונדיטוריה הראשית של רולדין בישוב קדימה. שם מערבבים מידי יום את המרכיבים האיכותיים ביותר, לשים, מרדדים, ממלאים ולאחר מכן שולחים את כל הטוב הזה היישר אלינו.

רולדין, נוסדה בשנת 1989 על ידי האחים יעקב חקק ואבי קינן, לאחר כמה שנים הצטרף אליהם לפיתוח הסניפים האח הגדול דוד קינן. רולדין הפכה במהלך השנים לאחת מרשתות הקונדיטוריות ובתי הקפה המובילות והאהובות בישראל. פתיחת הסניף החדש באור עקיבא מהווה הזדמנות נהדרת עבור תושבי האזור ליהנות ממגוון המוצרים האיכותיים של הרשת, במיוחד לקראת ראש השנה המתקרב וחגי תשרי.

הפרטים על מיקום הסניף באינסטגרם שלנו – הקליקו.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן