מגדלור ניוז

אפליקציית תכנון הנסיעה “אוטובוס קרוב” מבית HopOn, פיתחה פיצ’ר חדש המציג את מידת עומסי הקווים השונים בהתאם למגבלות אשר קבע משרד הבריאות. באמצעות השירות החדש, יכולים הן הנוסעים והן נהגי האוטובסים לסמן באפליקצייה את מידות העומס באוטובוסים, בהתאם להנחיות המתעדכנות על כמות העומס המותרת באוטובוסים בימי הקורונה בכדי לשמור על בריאות הציבור.

סימון מידת העומס מאפשרת לנוסעים אשר טרם עלו על האוטובוס לצפות מראש אילו מהקווים העוברים בתחנה פנויים ואילו צפוים “לדלג” עליהם, ובכך למנוע את עוגמת הנפש שנוצרת עקב המגבלות הצפויות.

במקביל ונוכח ההגבלות בתחבורה הציבורית מאפשרת “אוטובוס קרוב” גם ניווט עבור נהגי האוטובוס המתחלפים בין הקווים השונים וכן דיווח לחדר בקרה תפעולית המפעיל בדבר העומסים בקווים ספציפיים כך שיוכלו להוציא אוטובוס נוסף לדרכו. השירות כיום פועל בקווי חברת “מטרופולין” וחברת “דן”.

אמיר רוזנצביג, מנכ”ל חברת HopOn מציין כי “הפיצ’ר החדש שלנו נועד לסייע למשתמשי התחבורה הציבורית להימנע לעוגמת הנפש שיכולה להיווצר בעקבות ההנחיות. מטרתנו היא להנגיש ולייעל את כל תהליך הנסיעה, אשר מהווה חלק אינטגרלי ומהותי מחיי היומיום של מאות אלפי אנשים.

“בקרוב נוכל לספק לכלל הנוסעים בישראל את האפשרות לבחור בין תשלום דיגיטלי ובין תשלום ברב קו ואף לתכנן את מסלולם ולצפות בזמני הקווים בזמן אמת,  והכל דרך אפליקציית “רב פס” התרכז את כלל הפעילות לנוחיות הציבור.

לינק להורדת אוטובוס קרובאייפון ואנדרואיד.

קבוצת הופון הוקמה בשנת 2013 ע”י עופר סיני ודוד מזומן. החברה מעסיקה היום 30 עובדים והיא מפתחת מוצרי תשלום במגוון אמצעי תחבורה בארץ ובחו”ל והייתה לחברה הראשונה בישראל שאפשרה תשלום דיגיטלי בתחבורה הציבורית על ידי סריקת ברקוד.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן