קרה לכם שהזמנתם מוצר באמצעות משלוחים אונליין מהסופרמרקט – והגיע מוצר אחר לגמרי? תושב חדרה החליט להגיע עם זה לבית המשפט.
התושב ביצע הזמנה מחברת “שופרסל אונליין” באינטרנט. כעת הוא טוען כי קיבל מוצרים שלא תאמו להזמנה המקורית. אלא שלדבריו, בקשות חוזרות ונשנות ותיאומים מול מוקד השירות של שופרסל, על מנת שיגיעו אליו ויחליפו את המוצרים הלא תואמים, לא צלחו.
התושב תובע בבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה סכום של 1800 שקלים על “אי הגעת שליח 3 פעמים, יום לאחר יום, לצורך החזרת מוצרים שהגיעו לא תואמים להזמנה וזאת לאחר שיחות ותיאום חוזר”.
בחודש נובמבר (החודש שעבר) הוגשו שתי בקשות לאישור תביעות ייצוגיות, בגובה של מאות מיליוני שקלים נגד חברת שופרסל, בגין אפליה אסורה לטובת החברה החרדית. בתביעות נטען כי שופרסל הפלתה את לקוחותיה החילוניים על רקע היותם חילונים, לשם בצע-כסף.
// סניף שופרסל. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: אילוסטרציה, מגדלור ניוז
בשנת 2019, בתביעה ייצוגית, טענה צרכנית שקנתה מוצרים שקילים ב-200 שקל בשופרסל אונליין, כשב-30 שקל מתוכם שילמה על משקלים עודפים. לטענתה שופרסל נוהגת כך באופן שיטתי.
לפי הסכם הפשרה בין הצדדים מותר לשופרסל אונליין למכור מוצרים במשקל בחריגה של 20% או 300 גרם מוצר יותר מהמשקל שהוזמן, לפי הנמוך מביניהם.
אתמול (שלישי) פורסם באתר “דה מרקר” כי בשבועות האחרונים גילו לקוחות רשת שופרסם כי אם ירצו שהמשלוח יחכה מחוץ לדלת ביתם, הם ייאלצו לשלם תוספת מחיר של חמישה שקלים. בשופרסל מסרו כי “התשלום – עבור צידנית רב-פעמית לשמירת איכות וטריות המוצרים הקפואים והמצוננים”.