מגדלור ניוז

מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור ממשיך לשפר את השירות לתושבי המושבה. בחודשים האחרונים קוצרו זמני ההמתנה לנציג שירות טלפוני מ- 6 דקות בממוצע ל- 20 שניות בממוצע בלבד! מדובר במענה מוקד אנושי מהמהירים בארץ.

כזכור, מוקד 106 המהווה מוקד שירות לתושב נבנה מחדש בבניין המועצה ופועל בצורה משולבת, אשר קולטת מידע ופניות תושבים באמצעים טלפונים ודיגיטליים שונים ולצד זאת מפעיל את מערך מצלמות האבטחה הפרוסות ברחבי המושבה 24/7. הלכה למעשה נציגי השירות נותנים מענה בהתאם לצורך ובזמן אמת מול יחידות האכיפה, השיטור העירוני והאגפים השונים במועצה.

מוקד 106 פרדס חנה כרכור | דוברות המועצה

דרכי הפניה שופרו גם הם וניתן לפנות במספר ישיר למוקד, טלפון, וואטסאפ וכמובן דרך אתר האינטרנט הרשותי.

לצד זאת נרשמת בחודשים האחרונים היענות שיא ושביעות רצון גבוהה מצד התושבים לשירות הווטצאפ שהשיק מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור. השירות בווטצאפ נועד לשפר, להקל ולייעל את מערך השירות לתושב. תושבי המושבה מוזמנים לשמור את מספר מוקד 106 באנשי הקשר: 053-4846176.

השירות דרך הווטצאפ מאפשר לתושבי המושבה לשלוח בזמן אמת הודעות למוקד בקלות, במהירות וביעילות, ובכך לחסוך את זמן ההמתנה למענה המוקדנים.

קראו גם >>
תינוקת פצועה בתאונת דרכים בין 4 כלי רכב בין צומת כרכור לצומת משמר הגבול
תופעת פריצות לבתים, גניבות רכוש וכלי רכב מפרדס חנה-כרכור וזכרון יעקב: כתב אישום יוגש נגד תושבי שטחים
סיירת מגדלור ניוז פרדס חנה-כרכור – עוזרים לכם לפתור בעיות

לצד זאת מאפשר גם לשלוח תמונות, ומיקום GPS של המפגע, המועבר ע”פ הצורך גם לגורמי השטח השונים ובכך משפר את מענה הרשות לקשת רחבה של פניות. לצד התחלת השימוש באפליקציית ווטצאפ במוקד שודרגה גם מערכת התפעול והבקרה של המוקד ככה שיינתן מענה מיטבי לתושב. מוקד המועצה מקבל בממוצע כ- 4000 פניות במגוון הערוצים מידיי חודש והם מנותבים לאגפים, המחלקות וגופי הסמך של הרשות.

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
בני בר
בני בר
03/02/2024 13:23

חודש וחצי עם שלוש פניות למוקד וללשכת המועצה לא הספיקו לטפל בהחלפת נורת רחוב מרכזית על צומת קדמה והפנייה לשכונת הגלריה שמסכנת לילה לילה את הולכי הרגל. כן זה בהחלט היישג שאפשר להתגאות בו. שאפו 👏🏆

דילוג לתוכן