מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  8.8.24  |  20:59

ילדים
אילוסטרציה | צילום ארכיון להמחשה בלבד | לתמונה אין כל קשר לידיעה

אב לילד בגן הילדים באור עקיבא חושף חשד לסדרה של ליקויים חמורים בניהול הגן, ומאשים את הגננת בהתנהלות בעייתית כלפי בנו ותלמידים אחרים.

לדבריו, הגננת, שזו השנה הראשונה שלה בתפקיד, נהגה להושיב את הילדים בפינה לפרקי זמן ארוכים – לפעמים עד 6-7 פעמים ביום. כשהאב היה מגיע לאסוף את בנו, היא הייתה מגלגלת עיניים ומגיבה בצורה מתנשפת.

במקרה אחר, לדבריו, לאחר שההורים תרמו שתילים לגן לכבוד ט”ו בשבט, האב נאלץ לרדוף אחרי הגננת במשך שלושה חודשים עד שסידר את הערוגה בעצמו. עוד צוין כי הגננת אף לא אפשרה לילדים לצאת החוצה. כשהילד סירב לחזור לגן, הגננת לא ניסתה להחזירו.

האב טוען שהגננת סירבה להיפגש עם המטפלים של הילד ואף רשמה בחוות דעת חינוכית שהילד “מועד ונופל”, למרות שהוא לא מתנהג כך בבית. קשיים נוספים כללו אי-אפשרות לגשת לילדים בוכים ואיסור הבאת מאכלים מסוימים.

לטענתו, למרות פניות חוזרות ונשנות של האב למפקחות ולעירייה, אלה התעלמו מהבעיות ולא נקטו צעדים לפתרונן.

יש לציין כי פרסום הסיפור ברשתות הביא לגל גדול של תגובות – הרבה מהן בעד האב, אך גם היו ביקורות, בין היתר אי חשיפת שם הגן והשימוש ברשתות חברתיות בכדי לספר סיפור שכזה.

ממשרד החינוך נמסר: “ראשית אנו רואים לנגד ענינו את קהילת ילדי המחוז.  לפיכך, ברגע קבלת הפנייה באמצע חודש יולי מפקחת הגן והיועצת החינוכית בדקו את הנושא לעומקו אל מול הגננת ואף היו בקשר עם האב מספר פעמים תוף שיקוף שדבריו אינם מדוייקים. יחד עם זאת, בהתאם לזכאותו של הילד ללמוד בגן הנוכחי, יתקיים תהליך בשיתוף הפיקוח הגננת והורי הילד. בשל צנעת הפרט לא נוכל לפרט מעבר לכך.  מאחלים לכולם המשך נעימה ובטוחה”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן