מגדלור ניוז

תושבת חיפה בת 36, תקפה את בן זוגה בפארק נחל חדרה במכות אגרוף לאחר שחשדה שהוא מסתכל על נשים אחרות.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בחדרה, ב-11.8.23, בסמוך לחצות, בילו הנאשמת י”ל ובן זוגה בפארק נחל חדרה. במהלך הלילה חשדה הנאשמת כי בן זוגה מסתכל על נשים אחרות ובין השניים פרץ ויכוח על הנושא. במהלך הוויכוח תקפה הנאשמת את בן זוגה בכל שהכתה אותו במכות אגרוף בפניו.

כתוצאה מתקיפות הנאשמת נגרמו לבן הזוג הקורבן חבלות של ממש, בדמות חתכים מדממים, נפיחות ושברים בעצמות האף.

כשהגיעו השוטרים למקום, סירבה הנאשמת להושיט ידיה המגואלות בדמו של הקורבן  לצורך תיעוד משטרתי, סירבה לאיזוק והתנגדה למעצר.

על פי כתב האישום, תוך כדי התנגדותה, בעטה הנאשמת באשכיו של שוטר וירקה עליו פעמיים במצחו ובכתפו. בתביעה טוענים כי גם לאחר נלקחה לתא העוצרים, המשיכה לקלל ולהשתולל ואף אמרה לאחד השוטרים כי תהרוג אותו.

בגין עבירות אלו יחסו לו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש וכן הפרעת שוטר במילוי תפקידו.  לצד כתב האישום, הוגשה בקשה למעצרה עד תום ההליכים.  מהבקשה עלוה כי בעברה הרשעות בעבירות אלימות והתביעה טענה כי הנאשמת סיגלה לעצמה הרגלי שתיית אלכוהול מגונים וביצעה את המיוחס לה כעת בהיותו תחת השפעת אלכוהול.

בשלב זה מעצרה הוארך עד להחלטה אחרת ותבחן אפשרות לשחררה להוסטל טיפולי. דיון בעניינה יתקיים ב -17 באוקטובר.

 

“משבר תקציבי חמור”: הבשורה הרעה והמטרידה בנוגע לבית החולים “הלל יפה” בחדרה

דיווחי מגדלור ניוז | 04/10/2023 | 19:53

בחדשות 12 מפרסמים היום כי 11 בתי החולים הכלל-ממשלתיים מצויים במשבר תקציבי עמוק מזה כעשור ועלולים להגיע לסף קריסה. בין בתי החולים המצוינים בדיווח נמצא גם בית החולים הכי גדול באזור חדרה – “הלל יפה”.

על פי הדיווח, בבתי החולים מתכננים צמצום של ממש בפעילות הקלינית של בתי החולים, עד כדי ביטול תורים לטיפולים לא דחופים. כמו כן, עלולים להתבטל ניתוחים ו”להקציב לכל חולה 5 דקות בלבד” (בקופות החולים).

כמו כן, במסגרת צעדי החירום המדווחים, תיעצר קליטת עובדים בכל הסקטורים, תופסק הכשרת הסטודנטים לרפואה ולסיעוד, תיעצר קליטת מתמחים, יופסקו התמחויות חדשות, ייעצרו תשלומים לספקים וכן יפוטרו עובדים בכל הסקטורים. חלק מהצעדים כבר נכנסו לתוקף ועלולים להגביר את ההערה בתנאי החולים ובטיפולם.

לדיווח המלא >>

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן