מה קורה כשתושב פותח קריאה במוקד 106? הוא מצפה לקבל מענה כמה שיותר מהר. ובכן – מה קורה כשהטיפול בפנייה לוקח שלוש שנים? תשאלו את ארז אריאב, תושב המושבה, שרק החודש זכה לקבל את הבקשה הצנועה (יחסית) בדמות חמישה ספסלים חדשים בגן הציבורי שבשכונתו.
“באפריל 2019 נשלחה תלונה ל-106 בגין 5 ספסלים שבורים בפארק יובלים”, הוא מספר. “כשבוע לאחר מכן הגיעו לפרק אותם. נמסר שעד למאי 2019 יתוקנו. רק עכשיו, מעל שנתיים וחצי – הספסלים הגיעו”.
הרב יעקב צדקה, סגן ראש המועצה מסר בפברואר 2021 כי “בימים אלו אגף שפ”ע נערך להצבת כ- 300 ספסלי רחוב חדשים ברחבי המושבה. לצד תנופה אדירה בפיתוח פארקים ציבוריים, גינות ושצפ”ים. אני גאה להחזיק את תיק האגף ורואה בזה שליחות ציבורים. יחד עם עובדי האגף ובגיבוי מלא של ראש המועצה נוביל מהפכה ביישוב שלא נראתה מזה שנים רבות”.
אך כאמור, הפיתרון הגיע רק בימים האחרונים (פברואר 2022). “לאחר כשלוש שנים מיום פתיחת תלונה ב106 על ספסלים שבורים בפארק יובלים שבכרכור ולאחר התערבות נציבות תלונות הציבור שבמשרד מבקר המדינה אני שמח לבשר לתושבי השכונה והישוב כולו שהיום הותקנו (שלב א) 8 ספסלים חדשים בפארק”, מסר אריאב.
“כמו כן על פי מנהל מחלקת שפ”ע בשבועיים הקרובים (שלב ב) יוחלפו שאר הספסלים בפארק. ברצוני להודות לנציבות תלונות הציבור שבמשרד מבקר המדינה שפעלו מול הרשות המקומית לבצעה ולטפל בתלונתי שנשלחה באפריל 2019”.
בסרטון: המצב שהיה בהיעדר הספסלים במהלך 3 השנים האחרונות: