מגדלור ניוז

עצב בחדרה: הצעיר מנחם שמיאייב הלך אמש לעולמו במפתיע. הלווייתו תתקיים בצהריים (רביעי, 19.7) בשעה 13:00, בבית העלמין החדש בחדרה. 

הגולש גל שהכיר את מנחם כתב עליו: “וואוו, לא יודע מה לומר. הצלחת להרשים אותי כל כך, לפני שנה שאלת אותי על לימודים בתחום התוכנה ואפילו ביקשת פגישה רצינית על כך. ומידיי פעם אם אפשר לחנות אצלי בחניה שהיו אצלך אורחים, היית מתבייש לשאול אם אפשר לחנות אצלי בחנייה, ותמיד אמרתי לך בכייף ובשמחה חבר. היית ילד טוב עם לב זהב, ציפיתי ממך לגדולות כגודל ליבך.  נוח על משכבך חבר, כואב שכך נקטע מסלולך. משתתף בצער המשפחה!”.

May be an image of ‎1 person and ‎text that says '‎של פטירתו על מודיעים אנו רב בצער היקר וח××‘×™× × נכדנו אחינו בננו ז"ל שמיאייב מנחם באב א' 19.7.2023 רביעי ביום תתקיים ההלוויה 13:00 בשעה בחדרה החדש העלמין בבית חדרה 50 סמואל הרברט המשפחה בבית שבעה יושבים מבית תצא הסעה 12:30 בשעה המנוח המשפחה ואבלים כואבים‎'‎‎

ערן כתב: “לא מאמיןןן. פתחתי את העסק שלי במיקס לפני שנה הוא נכנס אלי לחנות ואמר לי אם אתה צריך עזרה אני השכן ממול ומאז היינו קופצים לקפה מידי פעם אחד אצל השני, אבדה גדולה מאוד. הלם”.

סתיו ספדה: “חבר יקר שלי הלוואי והמציאות הייתה אחרת, כואב לראות את זה שאתה לא פה יותר. תנוח על משכבך בשלום”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן