מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  9.9.24  |  18:29


פלג כץ, תושב גבעת עדה ובן 24, נלחם בסרטן נדיר מסוג פיברוסרקומה שמתפשט בגופו וכעת תלוי במימון המונים שיכול לסייע אולי לנצח את המחלה הקשה – ולהצילו ממוות.
לאחר 8 חודשים של עיכוב רפואי חמור, מצבו הידרדר, וכעת אין טיפול זמין בישראל שיכול לסייע לו. “אלה רמות כאב שלא ידעתי שקיימות”, סיפר בסרטון שמלווה את גיוס ההמונים. “ב-2018 התלוננתי על כאבים וחשדו בבקע עם תסכול גדול כי לא הצליחו לגלות מה זה.

 

“באיזשהו שלב הלכתי לעשות MRI ו-24 שעות אחרי הרופא אבחן אותי עם גידול שפיר. משהו הרגיש לי לא תקין ושלחנו את הגידול לאבחנה מיוחדת במיאמי. אז התגלה שזה גידול מפושט, עם גרורות בריאות, בעמוד שדרה, בידיים וברגליים. הרגשתי שזהו. שאני יותר מעדיף למות מלחיות”.

פלג מספר כי מבחור צעיר שעובד ומגשים את מטרותיו, הוא הפך להיות סיעודי שלא מצליח אפילו להתקלח בכוחות עצמו. כעת, הסיכוי היחיד להמשך חייו תלוי בטיפול חדשני בארה”ב. הרופאים הודיעו לו שהוא חייב לטוס בשבועות הקרובים כי בכל יום שעובר הסיכון לחייו הולך ומתגבר.

“הסרטן שיש לי הוא נדיר מאוד. הגענו למרכז רפואי ביוסטון, טקסס, שיודע להתמודד עם המחלה הזאת וזה הסיכוי היחיד שלי. החלום שלי הוא לנצח את המחלה ולחיות חיים משותפים עם נועה, בת הזוג שלי. אני בסך הכל בן 23, אני רוצה לחיות ואני צריך אתכם כדי לנצח את הסרטן. תעזרו לי”.

במועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה גם נרתמו לעזרתו ופרסמו הודעה כי עלות הטיפול וההטסה עומדת על 4 מיליון ש”ח. קמפיין גיוס המונים עלה היום (9 בספטמבר), ומזמין את הציבור לתרום ולעזור במאבקו של פלג. כל תרומה תקרב אותו לשם. לינק לתרומות

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן