מגדלור ניוז

סניף חדש של מסעדת בשרים צפוי להיפתח בקרוב במתחם נוף ים סנטר באור עקיבא: Just Meat ("רק בשר"). 

מדובר בסנדביץ' פרנה – לחם מרוקאי. למי שלא מכיר, פרנה הוא לחם מרוקאי מסורתי, אותו נהגו לאפות בתנור השכונתי או הביתי, שעל תחתיתו היו מונחים חלוקי נחל. מדובר בלחם בעל קרום רך ופנים בשרני וספוגי, טעים מאוד ומתאים במיוחד לליווי ארוחות עתירות רוטב.

בתוך הפרנה – בשרים עסיסיים, ביניהם קבבוני אסאדו, רצועות אנטריקוט, חזה עוף, סינטה ועוד. "את הפרנות שלנו תקבלו רק אחרי טיפול מקצועי ומסור בכל חומרי הגלם, טריים ואיכותיים אחד-אחד", מספרים ברשת. "יותר מזה, תוכלו לראות איך אנחנו מכינים כל חלק במנה, כי אצלנו הכל טרי ונעשה במקום. Just Meat היא הוכחה חיה ובוערת לכך שאוכל יכול להיות נגיש אבל גם מושקע, מהיר וגם מדויק, כזה שלא יצא לכם מהראש ולא תפסיקו לדבר עליו. אם לא תנסו, איך תדעו שאנחנו צודקים?".

גאסט מיט JUST MEAT. צילום: אתר העסק

עוד מציינים בג'אסט מיט ש"אנחנו מביאים לכם את השילוב הנדיר בין אוכל רחוב לארוחה עם קלאס, וזה יותר טעים משאתם מסוגלים לדמיין. האוכל שלנו מוקפד, מקצועי ואיכותי, אבל הכי חשוב – בגובה העיניים. אם תסמכו עלינו, תלקקו את האצבעות – בהתחייבות, ואם לא אהבתם, גם לא תשלמו. עד כדי כך אנחנו מאמינים במה שאנחנו מגישים".

הביקורות ברשת מאוד מפרגנות לסניפי הרשת ברחבי הארץ. "הסנדוויץ הטעים ביותר שטעמתי!!!! סנדוויץ מפרנה ענקית עם בשר איכותי ביותר ורטבים חלומיים מקום נקי ושירות אדיב מאד! מומלץ ביותר!!", נכתב בביקורת אחת. 

ביקורת נוספת שיבחה: "שנים שאני לא מוותרת על אחד הסנוויצ'ים הכי טעימים שאכלתי..חוויה מושלמת שמתפוצצת בפה עם כל ביס וביס!! ממליצה בחום:)".

כאמור, JUST MEAT ייפתח בנוף ים סנטר (במקום "ספירלה" שנסגרה), אור עקיבא. כשרות רבנות אור עקיבא. בקרוב הפתיחה! שעות פעילות מתוכננות: א’-ד’: 11:00-23:00, חמישי: 11:00-00:00, שישי: 11:00-14:00, שבת: שעה לאחר צאת שבת-00:00.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן