מגדלור ניוז


שרון לוי  |  5.10.24  |  12:12


כתב אישום הוגש לאחרונה נגד תושב חריש בעבירות אלימות כלפי אדם אחר וכנגד אשתו על סיוע לבעלה להשתמש ברכב של הקורבן.

הנאשמים – נתן ר' (33) ו – ריגה ר' (31) – נחקרו על ידי שוטרי תחנת עירון. מכתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בחדרה, עלה כי נכון למועד הרלוונטי היה סכסוך עסקי בין נתן לבין הקורבן.

מהחקירה עולה כי בשלב מסוים החליט נתן לגבות כסף שלשיטתו חייב לו הקורבן.  בעקבות זאת,  פנה נתן ל-ריגה וביקש ממנה ליצור קשר עם הקורבן, בטענה שמעוניינת בעבודה שיבצע עבורה ובכך להביא את הקורבן למקום. האישה אכן נענתה לבקשת בעלה.

מכתב האישום עלה כי בעקבות כך, ב-31 באוקטובר 2023, בשעת צהריים, הגיע הקורבן למקום ברכבו מסוג מזדה והחנה במקום שסימנה לו ריגה.  באותן נסיבות, כפי שעלה מהחקירה, הגיע הגבר ברכב אחר עם אדם נוסף שזהותו אינה ידועה חסמו את הרכב של הקורבן, יצאו מהרכב ואז דרש נתן מהקורבן ששילם לו כסף או שייקח לו את הרכב. 

מיד לאחר מכן,  נתן והאחר תקפו את הקורבן, בכך שהפיל אותו לרצפה, הכה אותו בפניו,  חנקו אותו ואז האחר נטל את מפתחות הרכב מכיסו של הקורבן והעביר לנאשם נתן.
באותו מעמד, נטל הנאשם את המפתחות, נכנס לרכב של הקורבן ונסע מהמקום, עד אשר נעצר כעבור כשעתיים על ידי המשטרה.

עוד עולה מכתב האישום, במועד שאינו ידוע למשטרה במדויק, כשנה וחצי לפני יום המפגש עם הקורבן,  איים נתן על הקורבן, בכך ששלח לו הודעה מוקלטת ובה אמר לו: "מה נשמע? אני מבין שאתה לא רוצה להחזיר לי את הכסף, אז כאילו עשית לי 'חוואה' ככה אומרים לא? אין בעיה אל תדאג , אני לא אחד שהולך למשפט, אני אעשה לך בית משפט לבד, אני מבטיח לך. פשוט אין לי זמן עכשיו, אני אתפנה אליך, אני אמצא אותך.  אתה רוצה להכעיס אותי, אף אחד לא . אני מבטיח לך".

לאחר מעצרו של נתן, מעצרו הוארך במספר ימים ובהמשך הוא שוחרר בתנאים מגבילים.  לאחר סיום החקירה, שכללה גביית עדויות, הועבר התיק לתביעה המשטרתית ולפני ימים אחדים הוגש נגדו, כאמור, כתב אישום.

בגין השתלשלות נעשים אלו, נתן הואשם בעבירות של תקיפה סתם על ידי שניים ואיומים. מנגד, אשתו, ריגה, הואשמה בעבירה של שבל"ר (שימוש ברכב ללא רשות) ונטישה במקום אחר.

דילוג לתוכן