מגדלור ניוז

“בין חדרה לגדרה” הוא ביטוי שמגדיר את מרכז הארץ והיכן שמתגוררים מרבית הישראלים, כאשר כל מה שמעבר לכך נחשב ל”פריפרייה”. אבל כעת מתברר שיש גם צומת כזה והוא שוכן בפתח תקווה. בפוסט שעלה לאחרונה בעמוד הפייסבוק “סטטוסים מצייצים”, עלתה תמונה עם הכיתוב: “מצאתי את צומת כל הצמתים”, כאשר בתמונה נראים שלטים של צומת ברמת השרון, שבין הרחובות “בית הלל” ל”בית שמאי”.

בתגובה לפוסט, שצבר עד כה אלפי לייקים ומאות תגובות, העלו הגולשים תגובות מתבדחות וכן סיפרו על צמתים נוספים מיוחדים ומעניינים ברחבי הארץ. כך למשל, באחת התגובות כתב אחד הגולשים: “שמעתי שאם מתלבטים לאן לפנות, יוצאת בת קול ואומרת לאן עדיף לנסוע”, “קוראים לזה וויז” ענה לו אחר.

צומת חדרה-גדה בפתח תקוה | צילום מסך: גוגל סטריט ויו

בתגובה אחרת נכתב כי: “נפסק שאם מתלבטים לאן ללכת, יש לפנות ימינה, חוץ מב-18 מקרים”. כאמור, אחד הגולשים פרסם תמונה עם צומת הרחובות “גדרה” ו”חדרה” בפתח תקווה וכתב: “וגם, בפתח תקווה הגדירו מחדש את המושג ‘בין חדרה לגדרה’…” .

גולש אחר ציין כי: “בהוד השרון, במגדיאל יש צומת בין רח’ הפטיש לבין רח’ הסדן”. ושלישי טען ש: “ברור שעדיף על הצומת של עולי הגרדום והרוגי מלכות…”. גולשת נוספת ציינת כי בעבר התגוררה ליד רחוב העבודה, פינת עמל ואחר פרסם תמונה עם צומת רחובות היוצרים את שמו. לפוסט המלא

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן