מגדלור ניוז

זירת התאונה הקשה בפרדס חנה | צילום: איחוד הצלה

 

טרגדיה עם תחילת השבוע (ראשון, 4.8) בפרדס חנה-כרכור: הולכת רגל נהרגה מפגיעת משאית במושבה.
בשעה 10:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על הולכת רגל שנפגעה ממשאית בדרך הבנים בפרדס חנה כרכור. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על אישה בת 76 ללא סימני חיים וקובעים את מותה.

מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר ארעה תאונת דרכים קטלנית בין משאית להולכת רגל בת 76 ברחוב דרך הבנים בפרדס חנה כרכור. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותה בזירה. בוחני תאונות הדרכים של מחוז חוף נמצאים במקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה לצד עיכובו של נהג המשאית הפוגע.

פראמדיקית מד”א הלל שרון סיפרה: “הפצועה שכבה כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובלת מחבלה רב מערכתית לאחר שנפגעה ממשאית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה.”

נדב גוב חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה ודורון רזגן מסרו: “מדובר בזירה קשה – הולכת רגל שנהרגה כתוצאה מפגיעת משאית. למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה”.

יעקב צדקה מתנדב זק”א מחוז צפון, אמר: “כשהגעתי לזירת התאונה המראות היו קשים, אישה מבוגרת הולכת רגל נדרסה ע”י משאית. לצערי, עוצמת הפגיעה הייתה קשה וקטלנית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק”א מחוז צפון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה”.

עקוב
Notify of
guest
5 .
Inline Feedbacks
View all comments
ברכה
ברכה
08/08/2024 11:51

אל תסיקו מסקנות סתם
מדובר בנהג ערבי ומנסיון הכרות איתו והוא בחור טוב ממשפחה טובה תאונות קרות כל יום ויכולות לקרות לכל אחד נורמטיבי קלה היד על המקלדת

1 3 4 5
דילוג לתוכן