מגדלור ניוז

המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחדרה נגד דינה ג' (40), מחדרה, בגין מספר אירועי הסגת גבול, גניבה מחצרות, פריצה לרכב וגניבה.

על פי כתב האישום, במקרה אחד ב-11.7.22 הגיעה הנאשמת בשעה 4:50 לפנות בוקר לבית פרטי ברחוב עליית הנוער בחדרה, נכנסה לחצר הבית וגנבה ממנה מברגה חשמלית, 2 חכות דיג ושקית של כלי עבודה, בשווי כולל של כ-5 אלפים שקלים. בהמשך הגיעה לבית נוסף ברחוב מבצע חורב, נכנסה לחצר וגנבה ממנה מכשיר גרניק המיועד לניקוי ורחיצה בשווי של 500 שקלים.

קראו גם >> כתב אישום: שאלה את הפרוד מחדרה למה הוא לא משלם דמי מזונות – זה מה שהוא עשה בתגובה

במקרה אחר, ב-20.7.22, סמוך לשעה 23:00, פרצה הנאשמת לרכב שחנה ברחוב ד"ר דן וילאם בגבעת אולגה וגנבה מתוכו כסף מזומן בסך של כ-100 שקלים, מסמכים רפואיים ומצלמת דרך בשווי 300 שקלים. ובמקרה נוסף, ב-21.7.22 בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, פרצה לחצר בית ברחוב קרן קיימת לישראל בחדרה וגנבה מהמקום שלל אביזרים עשויים נחושת כגון: חנוכיות, פמוטים, פתיליות וגביעי קידוש, בשווי כולל של כ-40 אלף שקל.

במהלך כלל האירועים, הגיעה הנאשמת בנהיגה ברכב, למרות שרישיונה אינו בתוקף. ב-23.7.22 נעצרה האישה וכעת, כאמור, עומדים נגדה כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים. בין היתר קיימות ראיות לכאורה כי ביצעה את העבירות המיוחסות לה: הודעות המתלוננים וכן סרטוני מצלמות אבטחה מכל זירה וזירה, בהם ניתן לראות את הנאשמת מבצעת את העבירות.

לטענת המשטרה "קיים יסוד סביר לחשש כי המשיבה תסכן את בטחונו של הציבור ורכושו באם תשוחרר, בשים לב לכך כי מדובר בנאשמת אשר שמה לה למטרה לתפוס רכושם של חפים מפשע אשר נקראו בדרכה, והכל לאחר חשיבה, תכנון ותחכום". כמו כן, לנאשמת גליון הרשעות קודמות בעבירות רכוש, אלימות ותכנון ובנייה, והיא אף ריצתה תקופת מאסר. "המבקשת תטען כי עבר פלילי מכביד זה תורם להחרפת החשש מפני הסיכון שהמשיבה תחזור על מעשי הפרת החוק גם בעת שחרורה" טוענת המשטרה.

.

.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן