מגדלור ניוז

המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד מלסה מ’ (39), תושב העיר, בגין תקיפת בן זוג הגורמת חבלה ממש ואיומים, לאחר שעל פי החשד תקף את בת זוגו לשעבר בפרץ קנאה.

על פי כתב האישום, הנאשם והאישה הם בני זוג לשעבר, אשר להם שני ילדים משותפים, כאשר במועד הרלוונטי התגוררה האישה בפנימייה בפרדס חנה. ב-16.5.22 הנאשם היה בדירתה לאחר שהחזיר את ילדיהם מהגן. כאשר חזרה האישה לדירתה באמצע העבודה, סמוך לשעה 21:00, הבחינה כי הנאשם בדירה ושאלה אותו לפשר מעשיו שם. בתגובה ענה לה הנאשם כי הוא צריך לשוחח עימה ולאחל לילדים לילה טוב, אך נענה כי הילדים ישנים וכי היא תשוחח עימו כאשר תסיים לעבוד.

צילום: מצלמות אבטחה | לתמונה ולמצולמים אין קשר לידיעה

בהמשך הלילה, חזרה האישה פעם נוספת לדירה והבחינה כי הנאשם נמצא בתוך הדירה. כששאלה אותו לפשר מעשיו החל לקלל אותה ואמר: “את חולת נפש, את לא בריאה” לאחר מכן, צלצל הטלפון הנייד של האישה, הנאשם לקח אותו מחדר הילדים והחל לגדף: “יא זונה, מחפשת זין יא שרמוטה”. בהמשך שאל מי זה שמתקשר אליה והאם מדובר בבן זוג, וכאשר השיבה בחיוב, סטר לה בפניה.

בהמשך כתב האישום מתואר כי, כאשר האישה ניסתה לקחת מהנאשם את הטלפון שלה בחזרה, היא אחזה בחולצתו ובשרשרת וקרעה אותם. בתגובה לכך, שוב תקף אותה הנאשם, סטר לה והכה בה באגרופים בראשה ובכתפה. בהמשך, תפס בזרועה השמאלית, עיקם את אצבעותיה, הדף אותה על השפה ויצא מהדירה עם הטלפון בידו.

כעבור זמן קצר, חזר הנאשם לדירה כדי לקחת את מפתחות רכבו ששכח בדירה. ואיים כי: “תפתחי אם לא אני פורץ את הדלת, כולם ידעו שאת זונה”. בתגובה זרקה האישה את מפתחות הרכב מהחלון והנאשם השאיר את הטלפון על הרצפה ליד דלת הדירה ועזב את המקום. באותן הנסיבות איים ואמר: “אל תדאגי זה לא נגמר ככה, כלא בשבילי זה כלום… את לא תחיי עם אף אחד, כל בן זונה שיתקרב אליך אני אראה לו מה זה…”  .

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן