מגדלור ניוז

ריסס את אימו עם K300: הפרקליטות הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד יהונתן א’ (41), תושב העיר, בגין איומים, תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה חמורה, הפרעה ותקיפת שוטר בעת במילוי תפקידו, לאחר שעל פי החשד נהג לתקוף את אימו בתדירות יומית.

על פי כתב האישום, במועד הרלוונטי התגורר הנאשם בבית אימו בחדרה. במהלך 2022, בתדירות יומית, נהג הנאשם לקלל את אימו ובכל פעם שהייתה עונה לו נהג לדחוף אותה. ב-16.8.22 בשעה 10:00 לערך, בעודה ישנה, הגיע הנאשם לבית האם והחל לצעוק מבעד לחלון. האם התעוררה משנתה וביקשה שיפסיק לצעוק ולצרוך אלכוהול.

בתגובה, התרגז הנאשם והכל להכות אותה בראשה ובידיה, לבעוט ברגליה ולמשוך בשיערותיה. לאחר מכן לקח את הממיר שהיה מונח על השולחן, דרך עליו ושבר אותו. בהמשך, הלך הנאשם לחדר השינה של האם, לקח תכשיר נגד ג’וקים מסוג K300 וריסס אותו בפניה של האם. כתוצאה מהאלימות נגדה, נגרמו לאם חבלות בידיה, שריטות בגבה וצריבה בעיניה.

ריסס עליה K300 || עיבוד מחשב: מגדלור ניוז, פיקסביי

בהמשך כתב האישום נטען כי האם הזעיקה למקום משטרה וניידת מד”א, אך גם כאשר הגיעו למקום, בעוד הפראמדיק מטפל בה, המשיך הנאשם לזרוק על אימו חפצים כמו נעל ובקבוק פלסטיק. גם כאשר הגיעו השוטרים, הפריע הנאשם לתפקידם תוך ניסיון להכשילם וסירב להתפנות לתחנת המשטרה. בין היתר איים כי ישרוף את כולם, קילל את השוטרים במהלך הנסיעה, בעט וירק לעברם.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן