במסגרת ישיבות עבודה מקצועיות שעורכת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, עם ראשי רשויות מכל רחבי הארץ, נפגשה השרה לדיון מקצועי יחד עם מנכ”ל משרדה, משה בן זקן, ועם ראשת המועצה האזורית עמק חפר, גלית שאול, שהציגה את הצרכים של המועצה בתחום התחבורה והתשתיות.
במהלך הדיון, הועלה הצורך בתחנת רכבת אזורית שתשפר את החיבוריות והקישוריות באזור. שרת התחבורה הנחתה את מנכ”ל משרדה לבחון את החלופות של תחנת אחיטוב ותחנת בת חפר במסגרת פרויקט ‘מחברים את ישראל’, ולבחון איזו תחנה תופעל קודם, בהתאם לזמני הביצוע.
גורמי המקצוע קבעו כי לאחר שתחנת בת חפר תוקם, היא תהפוך לתחנה הקבועה באזור, בשל היותה צומת מרכזית שתשרת נוסעים לכביש 6 ולמסילת מנשה. התחנה תהפוך לאב תחבורתי עם חיבוריות משופרת, כולל שבילי אופניים ותחבורה ציבורית מתקדמת.
שרת התחבורה הנחתה גם על קידום סטטוטוריקה להארכת כביש 9 עד לכביש 2, בתיאום עם רשות הטבע והגנים ומינהל התכנון, בעקבות עתיקות שנמצאו במקום. מטרת הפרויקט היא להביא לרצף תחבורתי בצירים המרכזיים באזור.
בנוסף, הנחתה השרה רגב על השלמת המקטע המרכזי בכביש 444 וקידום הפרויקט בהקדם האפשרי, בעקבות המצב הביטחוני באזור. היא גם הנחתה לבחון פתרונות לקיר האקוסטי בכביש 2 ולערוך ישיבה עם הרשות הארצית לתח”צ לשיפור התחבורה הציבורית במקום.
השרה רגב הדגישה כי החזון שלה לחיבוריות וקישוריות ישפר את הנגישות התחבורתית, החברתית והתעסוקתית של תושבי עמק חפר. היא הודתה לאנשי המקצוע ולראשת המועצה על שיתוף הפעולה בקידום פרויקטים תחבורתיים חשובים.
ראשת המועצה האזורית עמק חפר, גלית שאול, הודתה לשרה רגב על הנכונות להתקדם ולמצוא פתרונות לתחבורה באזור קו התפר. היא הדגישה כי הקמת תחנת הרכבת באחיטוב היא הדבר המתבקש ביותר בשלב הראשון, והתשתית כבר מוכנה להשלמת התחנה בעלות נמוכה יחסית.
השרה הזו אינה רואה את טובת מדינת ישראל כנגדה.
גורמת נזק בל יתואר.