מגדלור ניוז

שרת התחבורה, תת אלוף במיל׳, מירי רגב, ביקרה יחד עם הצוות הבכיר של המשרד בעיר חדרה ונפגשה עם ראש העיר בפועל ניר בן חיים, סגן ראש העיר שלמה בוזגלו ובכירי העירייה על מנת לדון באתגרים התחבורתיים איתן מתמודדת העיר חדרה מזה שנים רבות.

בין הנושאים שהועלו קידום תשתיות תחבורה ציבורית ושבילי אופניים והקמת תשתיות לחיבור העיר לדרכים ארציות, השלמת חיבור מחלף אולגה דרום למרכז העיר והרחבת גשר צה”ל במזרח.

במהלך הביקור הכריזה השרה על הקמת שני מחלפים חדשים בעיר חדרה בהשקעה של מיליארד שקלים – מחלף חדרה מזרח שיוקם במסגרת התכנית של משרד התחבורה להרחבת כביש 65 מחדרה עד עפולה ומחלף נחל חדרה שיבוצע במסגרת תכנית חומש של נתיבי ישראל להרחבת כביש 2.

// צילומים: דוברות העירייה 

עוד בישרה השרה כי חדרה תכנס להסכם המאיץ כבר בשנה הקרובה של למעלה מ-450 מיליון ש”ח, הכולל פיתוח תשתיות תחבורה ציבורית ושבילי אופניים ברחבי העיר, בדגש על חיבור תחנות הרכבת.

במסגרת התכנית, תבצע חברת נתיבי ישראל הרחבה לגשר צה”ל במזרח העיר. כמו כן, שרת התחבורה אישרה תקציב לביצוע מיידי לחיבור מחלף אולגה דרום לרכבת חדרה מערב, בעלות של 50 מיליון ₪ ובכך הביאה לסיום המצב העגום בו גשר ומחלף אינם מחוברים לכלום.

// גשר אולגה. יושלם חיבור המחלף לתחנת הרכבת. צילום: דוברות עיריית חדרה

שרת התחבורה, תת אלוף במיל׳, מירי רגב: “הגענו לחבר את העיר חדרה ולתת מענה תחבורתי לאתגרים הרבים שעומדים בפני העיר.

“שמחתי לבשר כי חדרה תכנס להסכם המאיץ לפיתוח תשתיות תחבורה ציבורית ויוקמו בה שני מחלפים חדשים, כל זאת לרווחת תושבי העיר ומדינת ישראל. אני מודה לראש העיר ניר בן חיים, יחד נוביל מהפכה תחבורתית, חדרה הולכת קדימה!”.

ראש עיריית חדרה בפועל, ניר בן חיים: “חדרה משנה את פניה ועושה מהפכה תחבורתית שתעניק לתושבים תשתיות תחבורה ראויות ומתקדמות.

“במשך שנים חדרה זעקה לבשורות משמעותית בפיתוח תשתיות על  וחיבור העיר ממזרח למערב. אני מודה לשרת התחבורה מירי רגב שבזכותה נבצע פרויקטים בסדר גודל שלא נראה כמותו מעולם בעיר חדרה”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן