מערכת מגדלור ניוז | 17.9.24 | 21:48
בזכות שיתוף פעולה מהיר של צוותי רכבת ישראל, תיק עם עשרת אלפים אירו במזומן הוחזרו לנוסע המודאג ממש לפני סיום פעילות הרכבות של יום שישי; “תודה לצוותי הרכבת שעשו מעל ומעבר כדי לאתר לי את האבדה היקרה”.
ביום שישי שעבר (13.9.24) הגיע נוסע מודאג בשם אנטולי, תייר שנחת באותו היום בארץ לביקור משפחתי, אל תחנת הרכבת חוף הכרמל לאחר ששכח ברכבת תיק עם למעלה מעשרת אלפים אירו.
מנהל המשמרת אסי אברהמי, התפנה מיד מעיסוקיו ופנה אל צוותי הרכבת אורן חי, מנהל תחנת חיפה מרכז השמונה ולעוז שרביט, הפקח שנמצא על הרכבת, כדי שיסייעו באיתור האבדה היקרה במהרה. יחד עם דייל תחנת חיפה מרכז השמונה ארני סלע, החלו מיד בסריקת הרכבת לאורכה ולרוחבה, כשלאחר דקות בודדות הבחינו בתיק עם כל תכולתו מונח על אחד ממושבי הרכבת.
בזכות מהירות התגובה ושיתוף הפעולה היעיל בין הצוותים, הספיק הדייל להעביר את התיק לנוסע הנרגש ממש לפני שהסתיימה פעילות הרכבות של יום שישי.
אסי אברהמי, מנהל משמרת בתחנת חיפה חוף הכרמל מספר: “הגיע אליי נוסע מבוהל וסיפר לי שאיבד ברכבת תיק עם דברים יקרי ערך. אני רגיל לסייע לנוסעים באיתור אבדות, אבל לא בכל יום אנשים מאבדים סכומים כאלה. אני שמח שהצלחתי לסייע לנוסע ושזה הגיע לידיים הנכונות. בקלות זה יכל להסתיים אחרת.”
אנטולי הנרגש ביקש להודות לצוותי הרכבת: “אני רוצה להודות לאנשי רכבת ישראל ובמיוחד לצוות שפעל בצורה יוצאת דופן למעני”.
נשאלת השאלה מהיכן הוא מגיע? ואיך יש לו כ״כ הרבה כסף? האם משטרת ישראל ישנה על הפנים?