מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז | 5.10.24 | 10:27 | ידיעה מתעדכנת
עדכון ראשון: 27.9.24, 20:44 | עדכון אחרון: 4.10.24 | 11:01


 

שבת, 5.10 |

אזעקות נשמעו הבוקר בעמקים וב-ואדי ערה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
8:40 | קצת אחרי השעה 8:00 הבוקר הופעלו התרעות צבע אדום במרחב העמקים ו-וואדי ערה. דובר צה"ל מסר כי זוהו כחמישה שיגורים שחצו מלבנון. חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית והשאר נפלו בשטחים פתוחים. צוותי מד"א יצאו לסרוק זירות בהן התקבלו דיווחים. לא ידוע על נפגעים.


שישי, 4.10 |

12:31 | דיווח: קיסריה נכנסה לראשונה לטווח מלבנון. אזעקות הופעלו מוקדם יותר היום (שישי) בחוף הכרמל, באזור זכרון יעקב ובקיסריה – בה הן הופעלו לראשונה מתחילת המלחמה. דובר צה"ל עדכן לאחר מכן כי שני טילים שוגרו ויורטו, וכי פיקוד העורף התריע מחשש לנפילת שברי יירוט ביישובים רבים. שרון לוי, תושב קיסריה, סיפר ל-ynet כי "היינו סמוך לצומת בית חנניה ונכנסו למבנה ליד תחנת האוטובוס. ראינו בשמיים יירוטים, הבנו מיד שזה קרוב".
12:14 |
פיקוד העורף מסר כי בבנימינה "התרעות הופעלו בפוליגונים של אורט בנימינה וצומת בנימינה בלבד",
וכי ראש המועצה קיבל עדכון על כך מהיקל"ר (יחידת הקישור לרשות המקומית). על פי הסבר זה – גם בתוך היישובים (כך גם באור עקיבא) – חלק מהאזורים קיבלו התרעה וחלק לא. מדובר במקרה נדיר יחסית שבתוך היישובים עצמם ישנה אבחנה בין שכונות שמקבלות התרעות.

11:25 | סגן ראש עיריית אור עקיבא, משה ביטון, במענה לפניות תושבים על תקינות הצופרים בעיר: "הנושא יועבר לידיעת חיים נציג פקע"ר בעירנו, ותתבצע בדיקה לתקינות הצופרים בעיר במיידית, להיות רגועים וממושמעים , מציע להיות בקירבת המרחב המוגן או הכי בטוח שיש בשעות הקרובות".
11:13
| בהמשך להתרעות
שהופעלו בשעה 10:52 במרחבים ואדי ערה, מפרץ והכרמל, זוהו שני שיגורים שחצו מלבנון, שניהם יורטו. אין נפגעים.

וידאו מקיסריה הבוקר (4.10)

11:10 | מועצת פרדס חנה-כרכור עדכנה – הדיי הפיצוץ שנשמעו כתוצאה מיירוט סמוך לקו החוף. לא נשמע אזעקה ביישוב ולא נדרשנו להיכנס למרחב המוגן מכיוון שלא היה איום לפרדס חנה כרכור.
11:04 | אזעקות נשמעו סביבות 10:49 ושורה של ערים ויישובים בשרון הצפוני – בניהן: בית חנניה, ג'סר א-זרקא, מעגן מיכאל, קיסריה, צומת בנימינה, תלמי אלעזר (דקה וחצי), מנשה: מעיין צבי, רמת הנדיב, מרכז ימי קיסריה, זכרון יעקב, בית ספר אורט בנימינה (דקה וחצי), הכרמל: דור, נחשולים (דקה). באזור נשמעו יירוטים ופיצוצים.


רביעי, 2.10 |

10:04 | פיקוד העורף: גל שקט יופעל בחג ובשבת
9:00 | עדכון הנחיות פיקוד העורף בעקבות המצב הביטחוני: לאחר מתקפת הטילים על ישראל וההחמרה בהנחיות, בהתאם להערכת המצב בפיקוד העורף, הוחלט על הקלות במדיניות ההתגוננות מפעילות חלקית לפעילות מלאה באזור מנשה-חדרה (מצב התגוננות 1).
פעילויות חינוכיות- ניתן לקיים פעילויות חינוכיות ללא הגבלות. למעט הישובים המפורטים בהחרגות.
התקהלויות ושירותים- ניתן לקיים התקהלויות עד 1,000 אנשים.
מקומות עבודה- פעילות ללא הגבלות.
המדיניות בתוקף החל מיום רביעי, 2 באוקטובר 2024, בשעה 00:00 ועד ליום שבת, 05 באוקטובר 2024, בשעה 20:00.


שלישי, 1.10 |

21:12 | עמק חפר – מהמועצה נמסר כי לא ידוע על נפילות בעמק חפר. שימו לב כי עשויים להימצא נפלים ושברי יירוט על הקרקע, המהווים סכנת חיים. אם נתקלתם בחפץ חשוד או בלתי מזוהה, יש להתרחק מיד ולדווח למשטרת ישראל או לרב"ש /יו"ר צח"י ביישובכם המועצה נמצאת במוכנות גבוהה לכל תרחיש, ואנו עומדים בקשר רציף עם גורמי הביטחון, פיקוד העורף, צוותי הצח"י והרב"שים ביישובים.  אנא שמרו על עירנות גבוהה, עקבו אחר הודעות פיקוד העורף והודעות המועצה. אם טרם עשיתם זאת, הורידו את יישומון פיקוד העורף המאפשר לקבל התרעות בהתאם למיקום בו אתם נמצאים.

21:02 | קיסריה – להגברת תחושת הביטחון של התושבים הוחלט כי כיתת הכוננות של קיסריה תצא לפטרולים ברחבי הישוב. חברי כיתת הכוננות מזוהים בווסט וכובעי משטרה וחמושים בנשק ארוך. כך דווח בחדשות קיסריה.
20:59 | פרדס חנה-כרכור – ראש המועצה בקשר רציף עם פיקוד העורף ומטה החירום זמין ככל שיידרש. בהמשך להנחיות פיקוד העורף אתם מתבקשים לצמצם שוטטות במרחב הציבורי.

20:57 | חוף הכרמל – בשעה האחרונה נשמעו אזעקות והדי פיצוצים רמים ביישובים רבים במועצה. נכון לשעה זו, בכל יישובי המועצה ניתן לשהות מחוץ למרחבים המוגנים. הנחיות ההתגוננות במועצה נשארות ב מדרג 2.
תודה גדולה לכל צוותי הצח"י יישובי המועצה, אשר ביצעו סריקות בכל היישובים. במהלך הסריקות לא אותרו נפילות בשטחי המועצה. אסדת הגז לא נפגעה. כאמצעי זהירות האסדה רוקנה מגז, ואי לכך נראתה פעילות של הלפיד למרחוק. מטה החירום של המועצה מקיים הערכות מצב שוטפות בשיתוף פיקוד העורף. אנו נעדכן בכל תרחיש.

20:40 | אור עקיבא – ראש עיריית אור עקיבא בחמ"ל העירוני הערב, בזמן התקיפה האיראנית. צילום: עיריית אור עקיבא

19:34 | מלחמת איראן – ישראל. החל משעה זו נשמעו 3 סבבים של צבע אדום במנשה – כל אזור עמק חפר, מנשה, חדרה, אור עקיבא, אלונה, מושבות, חריש וחוף הכרמל. על פי המידע הראשוני – מאות טילים נורו לעבר שטח נרחב ממדינת ישראל.  בשלב זה אין נפגעים מהמטח האיראני. באור עקיבא תועדה שריפה בשטח בצפון העיר שאינה קשורה למצב הבטחוני. במקביל – אסדת הגז בחוף הכרמל הפעילה את הלפיד שלה כחלק מפרוטוקול ביטחות.

אור עקיבא | רשתות חברתיות

מחנה 80 | רשתות חברתיות

18:20 | ישראל נכנסה למצב כוננות מוגבר על רקע התרעות מודיעיניות מפני מתקפה איראנית קרובה – כך על פי דיווח בניו יורק טיימס. הערב (שלישי) התקיימה הערכת מצב במשרד ראש הממשלה, במהלכה הוחלט על גיוס ארבע חטיבות מילואים לגזרה הצפונית, במטרה להתכונן לאפשרות של מתקפה מכיוונה של איראן או שלוחותיה בלבנון. צעד זה ננקט לאחר שמודיעין אמריקני דיווח כי איראן נערכת לשיגור מתקפה באמצעות טילים בליסטיים ורחפנים, שעשויים לכוון למטרות צבאיות ואסטרטגיות בישראל. ההערכה היא כי מדובר במתקפה שדומה לזו שהייתה בחודש אפריל. עם זאת, בפיקוד העורף קוראים לאוכלוסייה לגלוטת עירנות מרבית.

17:33 |  תושבים דיווחו על שמיעת פיצוצים בדקות האחרונות. דיווחים שונים על 4 שיגורים שזוהו מלבנון, חלקם נפלו בים בין נתניה להרצליה. אין עדיין אימות רישמי. בעקבות הרחבת הירי ותחילת התמרון הקרקעי, קו הסיוע של עמותת נט"ל המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע לאומי תוגבר וזמין 24/7 במספר 3362*
15:44 | בעקבות שינוי הנחיות התגוננות בחדרה, ראש העיר ניר בן חיים קיים הערכת מצב עם ראשי המכלולים בעירייה בשעת חירום וגורמי הביטחון ופיקוד העורף. כל המקלטים הציבוריים יהיו פתוחים החל מהיום ובכל ימי החג (רשימת המקלטים באתר העירייה). עיריית חדרה ערוכה לכל תרחיש, והצוותים העירוניים מתודרכים וזמינים.
בהתאם להנחיות החדשות בחדרה, מותרת התקהלות בשטח פתוח עד 30 אנשים, ובמבנה עד 300 אנשים, ⁠חופי הים יהיו סגורים לציבור לרבות פארק נחל חדרה, ⁠פעילות חינוכית ומקומות עבודה ניתן לקיים במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.
ראש העיר ניר בן חיים: ״פיקוד העורף שינה את מדיניות ההתגוננות בחדרה, ועברנו למדרג צהוב. חופי הים ופארק נחל חדרה ייסגרו, ופתחנו את המקלטים הציבוריים. אני מבקש מהתושבים – שמרו על ערנות ופעלו על פי הנחיות פיקוד העורף, הן מצילות חיים.״

14:22 | בהתאם להערכת המצב בפיקוד העורף, הוחלט על שינוי ההנחיות לציבור: הגבלת הפעילות וההתקהלויות באזורי ההנחיה: הכרמל, ואדי ערה, מנשה, שומרון, שרון, דן, ירקון, השפלה, ירושלים, שפלת יהודה
פעילות חלקית
פעילויות חינוכיות – ניתן לקיים פעילויות חינוכיות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן התגוננות.
התקהלויות ושירותים – ניתן לקיים בהגבלה של עד 30 אנשים בשטח פתוח ועד 300 *אנשים במבנה. *סגירת חופים
מקומות עבודה – ניתן לפעול במבנה או במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.
המדיניות בתוקף החל מיום שלישי, 01 באוקטובר 2024, בשעה 14:00 ועד ליום שבת, 05 באוקטובר 2024, בשעה 20:00.
יתר אזורי ההנחיה בארץ ללא שינוי בהנחיות שניתנו עד כה

11:05 | צבע אדום נשמע בשרון, הרצליה, בני ברק, ירקון, גוש דן. פיצוצים עמומים נשמעים בכל מרחב חדרה. דובר צה"ל מסר כי "הופעלו התרעות במרכז הארץ בעקבות שיגורים שחצו משטח לבנון, הפרטים בבדיקה". ממד"א נמסר: בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות במרכז הארץ. צוותי מד"א יצאו לסרוק זירות במספר מקומות, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בלינסון, נהג אוטובוס, גבר בן 54 במצב בינוני, עם פציעה מרסיסים בראש ובחזה ונהג רכב פרטי גבר בן 31 במצב קל. במקום צוותי מד"א מטפלים במספר נפגעי חרדה.
פראמדיק מד"א יששכר וייס וחובש רפואת חירום במד"א מתן גידה סיפרו: "הגענו למקום וראינו סימני נפילה על הכביש ובסמוך אוטובוס עומד בצד הדרך עם שמשות מנופצות כתוצאה מפגיעה של רסיסים. נהג אוטובוס גבר בן 54 היה בהכרה מלאה וסבל מפציעה של רסיס בראש ובחזה. ככה"נ רסיס שנכנס דרך הדלת של האוטובוס. תוך כדי פעולות החילוץ הענקנו לנהג טיפול רפואי ולאחר שחולץ העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב. במקום צוותי מד"א מטפלים במספר נפגעי חרדה. באוטובוס היו כ-10 נוסעים והאירוע יכל להסתיים בצורה קשה הרבה יותר".

7:29 | דובר צה”ל, הודיע סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, כי חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש בשמי הים התיכון, עשרות קילומטרים מערבית לחופי ישראל באזור מרכז הארץ. מדיווחים שהתקבלו פיצוץ נשמע באזור המרכז. מדובר בטיל ששוגר מתימן לעבר המרכז ויורט מול חופי הרצליה, לאחר יציאת מיירט מחופי תל אביב, לא הופעלו אזעקות. זמן קצר לאחר מכן החות’ים מתימן מפרסמים שהם שיגרו את הטיל לתל אביב.

7:15 | כוחות צה״ל החלו בפעולה קרקעית ממוקדת ומתוחמת נגד יעדי טרור של חיזבאללה במרחב הסמוך לגבול בדרום לבנון. בהתאם להחלטת הדרג המדיני, צה״ל החל לפני מספר שעות בפעולה קרקעית ממוקדת ומתוחמת במרחב דרום לבנון נגד יעדי ותשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה, במספר כפרים סמוכים לגבול, מהם נשקף איום מיידי וממשי ליישובים ישראלים בגבול הצפון.

צה״ל פועל על פי תוכנית סדורה שתוכננה במטה הכללי ובפיקוד הצפון, ואליה הכוחות התאמנו ונערכו בחודשים האחרונים. הכוחות הקרקעיים מלווים במאמץ תקיפות של חיל האוויר וכוחות תותחנים, שתוקפים מטרות צבאיות באיזור במאמץ מתואם עם לוחמי כוחות היבשה. שלבי המערכה אושרו ומתבצעים בהתאם להחלטת הדרג המדיני. מבצע ״חיצי הצפון״ נמשך על פי הערכת המצב במקביל ללחימה בעזה ובזירות נוספות. צה״ל ממשיך להילחם ולפעול להשגת מטרות המלחמה, ועושה כל מה שנדרש על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל ולהשיב את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון.

 


שני, 30.9 |

21:48 |  דובר צה”ל: בהתאם להערכת המצב, הוחלט על צו שטח צבאי סגור במרחב מטולה, משגב עם וכפר גלעדי. צה”ל מבהיר כי הכניסה למרחב זה אסורה בהחלט. סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת: צבא לבנון נסוג מעמדות בגבול. כלי תקשורת לבנוניים מדווחים על הרעשה ארטילרית של צה”ל בכפרים שמסביב למטולה. גורם לבנוני: "קיימנו פריסה מחדש בדרום בעקבות איומי הפלישה. בהמשך דווח על הרעשה ארטילרית שמתרחבת לעוד אזורים בגבול לבנון. בנוסף, טנקים יורים על מטרות בצד הלבנוני של הגבול.

19:55 | צבע אדום נשמע במפרץ – קריית אתא ומרכז הגליל. כ-10 שיגורים חצו הערב (שני) משטח לבנון לאזור המפרץ, חלקם יורטו מעל לקריות וגרמו לבהלה גדולה בקרב התושבים .

 


ראשון, 29.9 |

21:30 | טיפול משטרת ישראל במטח לעבר גזרת מחוז חוף: הלילה התקבלו דיווחים על מספר יירוטים לעבר מפרץ חיפה והקריות. לא דווח על נפילה או נזק , למעט שברי יירוט שנפלו מגובה רב כאמור ללא דיווח חריג . עפ"י גורמי רפואה אין בשלב זה קבלת דיווח על נפגעים. שוטרים וחבלנים של מחוז חוף נמצאים במוקדים ומבצעים סריקות נוספות לשם הסרת סיכון.

21:16 | התרעות צבע אדום בחיפה, חוף הכרמל והגליל: הכרמל – אזור תעשייה ניר עציון, בית אורן, בית צבי, גבעת וולפסון, יערות הכרמל, כלא דמון, כפר הנוער ימין אורד, מגדים, נווה ים, ניר עציון, עין הוד, עין חוד, עין כרמל, עתלית.  מנשה – החותרים, חיפה – מערב, חיפה – נווה שאנן ורמות כרמל, טירת כרמל, כפר גלים.
• איזור תעשייה מילואות צפון
• גליל עליון – אבו סנאן, אזור תעשייה בר-לב, אזור תעשייה שער נעמן, אחיהוד, אפק, אשרת, בוסתן הגליל, בית העלמין החדש עכו, בית העמק, ג'דידה מכר, ג'וליס, טל – אל, יסעור, ירכא, כליל, כפר יאסיף, כפר מסריק, לוחמי הגטאות, מג'דל כרום, מזרעה, נס עמים, נתיב השיירה, עין המפרץ, עכו, עכו – אזור תעשייה, עמקה, פלך, צורית גילון, רגבה, שבי ציון, שומרת, שייח' דנון, תובל
• המפרץ – אושה, אזור תעשייה קריית ביאליק, כפר ביאליק, קריית אתא, קריית ביאליק, קריית ים, קריית מוצקין, רמת יוחנן
• מנשה – חיפה – כרמל, הדר ועיר תחתית, חיפה – מפרץ, חיפה – קריית חיים ושמואל
• מרכז הגליל – אזור תעשייה טמרה, אעבלין, טמרה, כאבול, מצפה אבי"ב, שעב, שפרעם
• קו העימות – בית העלמין החדש נהריה, בן עמי, געתון, גשר הזיו, יחיעם, כברי, לימן, נהריה, נווה זיו, סער, עברון

18:58 | בהתאם להערכת המצב בפיקוד העורף, הוחלט לעדכן את ההנחיות לציבור. במסגרת השינויים הוחלט על הקלות באזורים הבאים: המפרץ (למעט קריית אתא, קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית ים), הכרמל (ביישובים: דלית אל כרמל, עספיא) עברו לפעילת חלקית.
פעילויות חינוכיות – ניתן לקיים פעילויות חינוכיות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן התגוננות.
התקהלויות ושירותים – ניתן לקיים בהגבלה של עד 30 אנשים בשטח פתוח ועד 300 אנשים במבנה. * סגירת חופים
מקומות עבודה – ניתן לפעול במבנה או במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.

המדיניות בתוקף החל מיום ראשון, 29 בספטמבר 2024, בשעה 20:00 ועד ליום שני, 30 בספטמבר 2024, בשעה 20:00:

פעילות מצומצמת- *גולן צפון, *קו העימות, *גולן דרום, גליל עליון, מרכז הגליל, גליל תחתון, העמקים , המפרץ (קריית אתא, קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית ים), ואדי ערה (מוא״ז מגידו, יקנעם עלית)
פעילויות חינוכיות – אין לקיים פעילויות חינוכיות.
התקהלויות ושירותים – ניתן לקיים בהגבלה של עד 10 אנשים בשטח פתוח ועד 150 אנשים במבנה. החופים יהיו סגורים לציבור.
מקומות עבודה – ניתן לקיים פעילות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.
*גולן צפון, קו עימות, גולן דרום(למעט ישובי מוא"ז עמק הירדן) יש לפעול בכפוף להנחיות פיקוד צפון.

פעילות מלאה- הכרמל (למעט דאלית אל כרמל, עספיא), ואדי ערה (למעט מוא"ז מגידו, יקנעם עלית), מנשה, שומרון, שרון, דן, ירקון, שפלה, עוטף עזה (למעט הישובים: נתיב העשרה, יד מרדכי, זיקים, כרמיה, ארז, ניר עם, שדרות, איבים, גבים, אור הנר, מפלסים, כפר עזה, סעד, עלומים, בארי, רעים, מגן, נירים, כרם שלום, ניר עוז, כיסופים, עין השלושה, סופה, חולית, נחל עוז, ניר יצחק)
פעילויות חינוכיות- ניתן לקיים פעילויות חינוכיות ללא הגבלות. למעט הישובים המפורטים בהחרגות.
התקהלויות ושירותים- ניתן לקיים התקהלויות עד 1000 אנשים. *למעט הישובים המפורטים בהחרגות.
מקומות עבודה- פעילות ללא הגבלות.

פעילות מלאה -שאר הארץ
*פעילויות חינוכיות – ניתן לקיים פעילויות חינוכיות ללא הגבלות.
התקהלויות ושירותים – ניתן לקיים התקהלויות ללא הגבלות.
מקומות עבודה – פעילות ללא הגבלות.

על כל אחד ואחת מאיתנו לוודא כי אנחנו ערוכים ויודעים כיצד לפעול כדי להגן על חיינו ועל יקירינו. בקבלת התרעה, יש להיכנס למרחב ולשהות בו 10 דקות.
יש להמשיך ולעקוב אחר ההנחיות שמפרסם פיקוד העורף באמצעי ההפצה הרשמיים.

שבת, 28.9 |

20:59 |  זכרון יעקב: המועצה עדכנה כי הלימודים יתקיימו מחר כסדרם, למעט הנחיות ספציפיות שהועברו להורי תלמידי בית ספר החיטה ותיכון המושבה.
"אנו ממשיכים להתעדכן כל הזמן, ונמצאים בקשר עם נציגי פיקוד העורף, אנו נודיע על כל שינוי במצב".
20:20 | עיריית חדרה הוציאה בצאת השבת הודעה לתושבים. "בעקבות האירועים האחרונים עדכן פיקוד העורף על איסור התקהלות מעל 1,000 איש בחדרה", נמסר בהתאם להנחיות שפורסמו קודם לכן היום. עוד מהעירייה: "הלימודים מחר יתקיימו כרגיל, ומעבר למגבלת ההתקהלות אין בחדרה מגבלות נוספות. עיריית חדרה וראש העיר נמצאים בקשר רציף ומקבלים עדכונים מפיקוד העורף. כל הצוותים העירוניים ערוכים וזמינים למתן מענה מיידי במידת הצורך".

19:41 | עמק חפר: מהמועצה נמסר כי "פיקוד העורף הודיע על שינוי בהנחיות התקהלות באזור: הגבלה של עד 1,000 איש בשטח פתוח ובמבנים. אירועי תנועות נוער יקבלו עדכון במידת הצורך. מערכת החינוך תפעל כרגיל מחר, כולל גנים ופעוטונים במיקומים עם מרחב מוגן. המועצה נמצאת בקשר עם גורמי הביטחון".
15:26 | דובר צה"ל: נכון לעכשיו – הלימודים מחר במרכז הארץ יתקיימו כסדרם. המשמעות היא איסור התקהלות של 1,000 בני אדם ויותר, למשל במשחקי כדורגל ואירועים נוספים. אנחנו דורשים צעדי הזהירות. מעבר לכך, אין שינוי בהנחיות, כלומר – יש מחר בתי ספר. אנחנו בהערכת מצב מתמשכת".

15:10 | בהתאם להערכת המצב בפיקוד העורף, הוחלט לעדכן את ההנחיות לציבור- צמצום התקהלות עד 1,000 אנשים באזורים: *הכרמל(למעט דאלית אל כרמל, עספיא), ואדי ערה (למעט מוא"ז מגידו, יקנעם עלית), מנשה, שומרון, שרון, דן, ירקון, שפלה.
המדיניות בתוקף החל מיום שבת, 28 בספטמבר 2024, בשעה 14:00 ועד ליום שני, 30 בספטמבר 2024, בשעה 18:00. פעילות מצומצמת- *גולן צפון, *קו העימות, *גולן דרום, גליל עליון, מרכז הגליל, גליל תחתון, המפרץ, העמקים , ואדי ערה (מוא״ז מגידו, יקנעם עלית), הכרמל (דאליה אל כרמל, עספיא)
פעילויות חינוכיות – אין לקיים פעילויות חינוכיות.
התקהלויות ושירותים – ניתן לקיים בהגבלה של עד 10 אנשים בשטח פתוח ועד 150 אנשים במבנה. החופים יהיו סגורים לציבור.
מקומות עבודה – ניתן לקיים פעילות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.
*גולן צפון, קו עימות, גולן דרום(למעט ישובי מוא"ז עמק הירדן) יש לפעול בכפוף להנחיות פיקוד צפון.
פעילות מלאה- הכרמל (למעט דאלית אל כרמל, עספיא), ואדי ערה (למעט מוא"ז מגידו, יקנעם עלית), מנשה, שומרון, שרון, דן, ירקון, שפלה, עוטף עזה (למעט הישובים: נתיב העשרה, יד מרדכי, זיקים, כרמיה, ארז, ניר עם, שדרות, איבים, גבים, אור הנר, מפלסים, כפר עזה, סעד, עלומים, בארי, רעים, מגן, נירים, כרם שלום, ניר עוז, כיסופים, עין השלושה, סופה, חולית, נחל עוז, ניר יצחק)
פעילויות חינוכיות- ניתן לקיים פעילויות חינוכיות ללא הגבלות. למעט הישובים המפורטים בהחרגות.
התקהלויות ושירותים- ניתן לקיים התקהלויות עד 1,000 אנשים. *למעט הישובים המפורטים בהחרגות.
מקומות עבודה- פעילות ללא הגבלות.
פעילות מלאה -שאר הארץ.
*פעילויות חינוכיות – ניתן לקיים פעילויות חינוכיות ללא הגבלות.
התקהלויות ושירותים – ניתן לקיים התקהלויות ללא הגבלות.
מקומות עבודה – פעילות ללא הגבלות.

11:01 | רישמית מדובר צה"ל: צה״ל חיסל את מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה

9:38 | מעל 60 אלף תושבים הושפעו הבוקר מהתרעות צבע אדום, בין היתר במקומות חדשים כמו גבעת עדה, אלונה, חריש ועוד.
9:26 | דובר צה"ל: מכל האירועים הבוקר, לא ידוע על נפגעים.
8:27 |
מועצה מקומית בנימינה-גבעת עדה:
הבוקר נשמעה אזעקה בגבעת עדה בעקבות ירי טילים לאזורנו. עד כה לא ידוע על נפגעים או נזק, וככול הידוע לנו האזעקה הופעלה מחשש לשברי מיירטים. "אנו מבקשים מכל מי שנתקל בנפל לא להתקרב לאזור ולדווח מיד למוקד/משטרה" .

8:04 | צבע אדום נשמע בעירון, כרמל, שומרון והעמקים שליד חדרה. בהמשך נשמעו פיצוצים בכל מרחב חוף הכרמל, בנימינה, אור עקיבא והאזור. מטח כבד לעבר ואזעקות לעבר ואדי ערה והשרון הצפוני – כולל אלונה וגבעת עדה (לראשונה). בהמשך לאזעקות צוותי מד"א יצאו לסרוק בזירות בהן התקבלו דיווחים והוזנקו לטפל במספר בני אדם שלקו בחרדה או נחבלו בדרך למרחב המוגן.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
01/10/2024 21:26

מישהן מודע לזה שהוציאו אנשים במרכז העיר מהמקלט ואמרו להם ללכת למקלט אחר?

דילוג לתוכן