מגדלור ניוז


מערכת מגדלור ניוז | 4.9.2024 | 13:43


ארז מסיקה. צילום: פרטי

כדורגלן מכבי תל אביב לשעבר, ותושב חדרה, ארז מסיקה, שניהל ואימן את האקדמיה למצוינות לכדורגל באור עקיבא בעשור האחרון – לא ימשיך לאמן בעיר. 

“הורים וילדים אהובים, לצערי, הרגע הודיעו לי שבית הספר לכדורגל במגרש שלנו בעציון ייסגר”, הודיע מסיקה להורי הכדורגלנים הצעירים. “10 שנים יפות ומהנות מאוד חוויתי באור עקיבא, אני רוצה להודות לכולכם, ד”ש חם ונשיקות ממני לילדים המתוקים והמשך הצלחה ועשייה פורייה. להתייעצות וכל עניין אני תמיד זמין עבורכם”.

במהלך החודשים יולי ואוגוסט האחרונים פתחו הורים בעיר בעצומה בקריאה לעיריית אור עקיבא ואגף הספורט להשאיר את מסיקה באימון בית הספר. אחד מההורים ציין כי “לא מאפשרים אפילו בתשלום לקבל שעות מגרש לטובת הפעלת חוג פרטי על מגרשי הכדורגל בעיר”.

בעצומה נכתב: “אני מעוניין/ת שהאקדמיה למצוינות בכדורגל של ארז מסיקה באור עקיבא תמשיך לפעול גם בעונת המשחקים 24/25 בניהולו של ארז מסיקה. אני מבקש/ת מעיריית אור עקיבא להקצות לטובת פעילות חוג הכדורגל של ארז מסיקה מגרש ציבורי”. בקרב חלק מההורים נרשמה היום אכזבה בעקבות ההודעה על עזיבתו של מסיקה.

מסיקה ינהל את בית הספר לכדורגל בחדרה, בגילאי 4-15, באימונים שיערכו בבית ספר עמל בעיר.

תחילת אימוני מ.כ. אור עקיבא – עם כ-130 ילדים. צילום: אגף הספורט

את בית הספר לכדורגל בעיר ינהלו החל מהשנה כדורגלן העיר ערן לוי והמנהל המקצועי במחלקת הנוער אלי אסולין. אמש (שלישי, 3.9) התקיים האימון הראשון של בית הספר לכדורגל מ.כ אור עקיבא בהשתתפות כ-130 ילדים.

באגף הספורט ציינו כי אסולין שוקד בימים אלה על הרכבת צוות אימון לחניכי בית הספר לכדורגל, בתקווה להצמיח שחקנים מוכשרים.

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
05/09/2024 18:21

פוליטיקה עכשיו

דילוג לתוכן