מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  15.9.24  |  13:50


הסמטה המחודשת | צילום: העירייה

לאחר פניות תושבי שכונת ניסן לעירייה, הושלמו לאחרונה העבודות להארת הסמטה המחברת בין שדרות אלכסנדר לרחוב דקל הדום.

העבודות בוצעו על ידי מחלקת החשמל באגף שפ״ע והן נועדו להגביר את תחושת הביטחון באזור, במיוחד בשעות הלילה, ולרווחת התושבים.

כלנית שרון, מנהלת אגף שירות לתושב, שקיבל את הפניה וטיפל בה מול גורמי המקצוע בעירייה, התייחסה לפרויקט ואמרה: “אנו שואפים לתת מענה לצרכים העולים מהשטח בצורה המהירה והמקצועית ביותר.

שיתוף הפעולה בין האגפים וכלל גורמי המקצוע בעירייה מאפשר לנו לקדם פרויקטים חיוניים לרווחת התושבים, ואני גאה על כך שהצלחנו לשפר את תחושת הביטחון בשכונת ניסן בעקבות פניותיהם”.

“נמשיך להשקיע בפיתוח תשתיות לשיפור איכות החיים ברחבי השכונות בעיר”, נמסר מעיריית חדרה.

 

הצלת חיים בזכות נחישות ומקצועיות – צוות השיטור העירוני בחדרה סייע לאישה במצוקה. במהלך משמרת לילה שגרתית השבוע בחדרה, הפקח ערן שער והשוטר רמי חסון, צוות השיטור העירוני בחדרה, הצילו את חייה של אישה מבוגרת ששכבה שעות רבות על רצפת ביתה כשהיא במצוקה קשה, ובכך מנעו אסון.

האירוע החל כאשר המוקד העירוני 106 קיבל קריאה על רעש בלתי מוסבר. צוות השיטור הגיע למקום, אך לאחר בדיקה ראשונית לא התגלה כל רעש חריג. למרות זאת, ולאחר שהצוות לא מיהר לסגור את האירוע, הם המשיכו בחקירה מקיפה ומעמיקה במקום. בעקבות עקשנותם ונחישותם, הבחינו ברעש קלוש שהגיע מדירה בקומה העליונה. לידיעה המלאה

דילוג לתוכן