שרון לוי  |  24.10.24  |  19:28


כתב אישום הוגש נגד שני תושבי חדרה ובית שאן בגין פציעתו של אדם אחר באור עקיבא.
השניים, איציק מ' (30) ו-אביאל י' (23), נעצרו על ידי שוטרי תחנת חדרה והועמדו לדין על ידי התביעה המשטרתית בבית משפט השלום בחדרה.

מכתב האישום עולה כי בין הנאשמים לקורבן אין היכרות מוקדמת.  ב-8.7.24, באישון לילה, הקורבן ובת זוגו היו בסמוך לרחוב הר שלמה באור עקיבא,  כאשר היא ישיבה בתוך הרכב והוא עמד מחוץ לרכבו.

על פי כתב האישום, הנאשמים הגיעו  למקום, יחד עם גבר אחר. הנאשמים והאחר  פנו לקורבן, שאלו אותו מדוע הוא נוכח במקום, ודרשו ממנו ובת הזוג שלו לעזוב את המקום ולא לחזור.

באותן הנסיבות, הקורבן שאל את הנאשמים והאחר מדוע פונים אליו באופן לא ראוי, אז הנאשם מ' הרים ענף ארוך של עץ דקל, התקרב לקורבן ותקף אותו יחד עם הנאשם י' ואדם נוסף, בכך שהכה את הקורבן בפנים ובראש, באמצעות החפץ.  בנוסף לכף, הנאשמים והאחר הכו את הקורבן, במכות אגרוף בפנים ובפלג גופו העליון וכך בעטו ברגלו, תוך שמורים לו לשתוק ומקללים אותו.

לאחר מכן, כפי שעולה מכתב האישום,  הקורבן נמלט מהנאשמים ומאחר למרחק של מטרים ספורים, ואלה רדפו אחריו ושוב תקפו אותו במכות אגרוף בראשו וסטרו לו בפנים ובעורף.

כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים, נגרמו לקורבן חבלות וחתך באורך של כ – 6.5 ס"מ. בעקבות כך נזקק לטיפול רפואי,  תוך הרדמה מקומית.

לצד כתב האישום, הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים. התשתית הראייתית נגד הנאשמים מתבססת על עדויות שנגבו,  צילומי מצלמת דרך וראיות נוספות.

עוד ציינה התביעה כי חשוד נוסף באירוע נמלא לאחר ביצוע העבירה וטרם אותר על ידי השוטרים.

בתוך כך, בקשת המעצר עולה כי הנאשם א"מ נעדר הרשעות קודמות והנאשם א"י בעל הרשעה בעבירה של היעדר מן השירות.

התביעה ציינה בבקשת המעצר בהתייחס למיוחס לנאשמים: "מדובר בעבירה אשר בוצעה באלימות חמורה ותוך שימוש בנשק קר,  לצד העבירה דנן קבוע עונש בדמות שש שנות מאסר".

בדיון שהתקיים השבוע (22.10) הסכים בית המשפט לשחרר את השניים למעצר בית באיזור אלקטורני – בבית שאן ובנתניה. הם נדרשים אף כי מפקח ישהה עימם כל העת במעצר הבית. בנוסף הוצא נגדם צו עיכוב יציאה מהארץ.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן