מגדלור ניוז

פארק הנחל באור ים. צילום: עיריית אור עקיבא

“מגה שכונה, מיני עיר”: כך הוגדרה לאחרונה שכונת אור ים באור עקיבא במסגרת כתבה על שכונות גדולות ומרכזיות שנבנו בשנים האחרונות בערים שונות ברחבי הארץ. 

בכתבה שפורסמה במוסף נדל”ן של “ישראל היום” צוין כי “מיקומה המעולה של השכונה לא מסתכם בקרבה לישוב מבוסס כמו קיסריה ונוף לים התיכון: לאלו מצטרפת גם נגישות מהירה לכבישים 4 ו-2, ותחנת רכבת במרכז 5 דקות נסיעה, שבזכותה תל אביב נמצאת במרחק 40 דקות נסיעה, ובתוך 30 דקות יוכלו תושבי השכונה להגיע אל חיפה”.

על הסיבות לגור בשכונה צוין כי השכונה מתוכננת במיוחד לצרכי משפחות וילדים, עם מתחמי מגורים משולבים באזורי בילוי ופנאי בקרבת הבית; על החינוך הנגיש, עם ארבע קריות חינוך עצמאיות, כולל בתי ספר וגנים, מתוכננות כך שהמרחק המקסימלי לבתי ספר יסודיים הוא 350 מטר ועל 3. קרבה לים: שביל הליכה ואופניים באורך 1.5 ק”מ יחבר ישירות לחוף “אור ים” בקיסריה.

עוד פורט על מתקני ספורט ופנאי (קאנטרי קלאב חדשני בסמוך לשכונה, ומתקני ספורט קהילתיים נוספים בתוכה), שטחים ירוקים נרחבים (40% משטח הפרויקט מוקדש לאזורים ירוקים, כולל שני אגמים אקולוגיים עם שבילי הליכה פנימיים) והתכנון הסביבתי של השכונה (שילוב של שטחים ירוקים, אגמים אקולוגיים ושבילי הליכה מדגיש את החיבור לטבע ואיכות החיים).

הכתבה המלאה. 

 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן