מגדלור ניוז

 


דיווחי מגדלור ניוז | 6.9.2024 | 14:30


 

משרדי החינוך והאוצר בשיתוף מרכז השלטון המקומי הודיעו על הפעלת תוכניות חלופיות לתלמידי התיכונים בעקבות שביתת ארגון המורים. התוכניות, שיתחילו לפעול בתחילת השבוע הקרוב, יכללו מגוון פעילויות העשרה, חברתיות, רגשיות וערכיות במסגרת מפוקחת.

משרד האוצר אישר תקציב להפעלת התוכניות, אשר יחושב לפי מספר התלמידים בבתי הספר השובתים ויועבר לרשויות המקומיות לאחר בדיקת משרד החינוך.

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ’, הגדיר את היוזמה כ”משותפת ומבורכת”, בעוד שר החינוך, יואב קיש, הדגיש את מחויבות המערכת להבטחת יציבות ורציפות חינוכית, במיוחד לאור המצב הביטחוני הנוכחי.

יו”ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, ציין כי היוזמה נועדה לספק מסגרת לבני הנוער ולחזק את חוסנם בתקופה מאתגרת זו. הוא הדגיש כי הפעילות תתחיל בימים הקרובים כדי למנוע מצב בו בני הנוער נשארים בודדים בבית.

במקביל להפעלת התוכניות החלופיות, ממשיך המשא ומתן בין ארגון המורים, משרד האוצר ומשרד החינוך במטרה להגיע להסכם שכר שיסיים את השביתה בתיכונים. עם זאת, יו”ר ארגון המורים, רן ארז אמר הבוקר (שישי, 6.9): “אנחנו ממשיכים במאבק! ביום ראשון תימשך השביתה, ולא יתקיימו לימודים בתיכוניים ובכיתות י״ג ו- י״ד”.

עקוב
Notify of
guest
5 .
Inline Feedbacks
View all comments
פוטין
פוטין
07/09/2024 22:13

הם לא בודדים בבית! והם לא צריכים קוצי מוצי! יש להם בגרויות שהם צריכים ללמוד אליהן והם לא קיבלו תגבורים תודות לסנקציות של ארגון המורים שנה שעברה. הילדים האלה במתקפה של ארגוני המורים מאז הקורונה…בעיות בציונים בתעודות בבגרויות אין טיולים אין פעילויות …ואם המורים לא יתחילו לעבוד כמו שצריך אז אולי כדאי שייפטרו אותם בלי זכויות ואת הארגון המקצועי הזה שרק בא בדרישות. ולדעתי עושים בלאגן כרגע רק כדי להוסיף על האנדרלמוסיה במדינה. חמאס מוסר לכם תודה מקרב לב ארגון המורים!

1 3 4 5
דילוג לתוכן