מגדלור ניוז


מערכת מגדלור ניוז צרכנות | 15.8.2024 | 19:45


גיל הראל בפרדס חנה-כרכור. צילום מסך: מהיוטיוב

היוטיובר גיל הראל יצא לפרדס חנה-כרכור לחפש אחר 3 מנות הפיתות הטובות ביותר במושבה וחזר עם מסקנות.

“אלה 3 פיתות שאתם חייבים לנסות בפרדס חנה כרכור”, הוא מספר בסרטון הויראלי, כשברקע השיר “בלוז כנעני” המזוהה עם המושבה בזכות המילים “שלוות עולמים, פרדס חנה-כרכור”, של אהוד בנאי.

הראל ממליץ על קבב ואחיו – “קבב משוגע בפיתה” לדבריו ברחוב המייסדים 48. אחריו הוא הגיע ל – הסביח של אורן, “ללא ספק הסביח הכי טוב בעיר”, ציין, ברחוב המייסדים 29. אחרון חביב, הוא ביקר בפלאפל שמשון, שקיים כמעט 50 שנה, “מקום חוויה”, בדרך הבנים 21. “שלושתם עם תעודת כשרות”, הבהיר הראל.

להראל, בלוגר אוכל, אובחנה באמצע שנת 2021 לקראת סוף הקורונה, מחלת הסוכרת נעורים. “זה קרה כרעם ביום בהיר”, הוא מתאר. “קיבלתי את זה בצורה הכי קשה שאפשר לקבל משהו, חרב עלי עולמי. מיד מרגע הגילוי, סדרה של פגישות עם רופאים, מלמדים אותי איך מזריקים, מה המשמעות, ומעל להכל, מה אסור, אסור את זה ואסור זה ואל תעשה את זה ומסוכן זה, מה שעוד יותר העציב אותי.

“באותה תקופה פוטרתי מהעבודה בשל יכולות לא טובות תודות לסוכרת ששיבשה אותי לפני הגילוי – ובהיותי מובטל התחלתי למתוח גבולות, לראות איך כל מאכל משפיע על הסוכר שלי, מה יותר כדאי לאכול ומה פחות, ממה כדאי לאכול יותר וממה עדיף רק לטעום, מהשיעמום ומהרצון לא להתבייש בעובדה שאני מזריק, נולדו הסרטונים והבלוג שכולכם מכירים. מאז ועד היום אני עושה סרטוני אוכל, כהתמודדות שלי עם הגילוי ונדהמתי לגלות כמה זה עוזר גם לסוכרתיים אחרים, נותן להם ביטחון ומראה להם שאחרי הכל – החיים ממשיכים. ואפשר לעשות הכל עם סוכרת, ולאכול הכל, גם אם זה רק קצת”.

עקוב
Notify of
guest
15 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
18/08/2024 14:07

מה עם פלאפל ד, ורה בכרכור?!

דילוג לתוכן