מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  15.8.24  |  13:48

מסמנים את שביל העמק: בימים אלה (אוגוסט) מסמנת מחלקת הנוער של המועצה האזורית עמק חפר את אבני הדרך של “שביל העמק” ואת כיווני ההליכה בציר המרכזי שלו – מבת חפר במזרח ועד גן לאומי אלכסנדר במערב. השביל מסומן באבנים ועליהם הסמל (לוגו), שאותו עיצבה סטודנטית במגמת עיצוב מדיה במכללה הטכנולוגית רופין, ונבחר בהצבעה על ידי תושבות ותושבים.

השביל, שהעבודה עליו נמשכת כל העת, מאחד את כל יישובי המועצה במסלול רציף אחד, אשר מורכב מהפסיפס האנושי, היישובי והקהילתי בעמק חפר. הוא מוקם בצורה של פרח; הנחל הוא הגבעול, עליו הם היישובים, ועלי הכותרת הם מגוון הפעילויות בתוכו ולאורכו של השביל.

על השביל שמספר את סיפור העמק, הנרטיב המקומי, כבר מתקיימים מיזמים משמעותיים שהפכו למסורת, בהובלת מחלקת הנוער באגף קהילה וישובים: מסע עלייה לחטיבה לכל תלמידות ותלמידי כיתות ו’ בהובלת תלמידי כיתות ט’; מסע בוגר.ת למסיימי י”ב; ושני אירועי דגל עם בני נוער רבים, בשותפות עם אגף החינוך ובתי הספר.

בשלב הבא “יצמחו” עלים של שבילים קהילתיים שיחברו את יישובי המועצה לסיפור משותף דרך שבילים לטיול רגלי ועל אופניים.

מהמועצה נמסר: “תודה לרשות ניקוז ונחלים שרון, השותפים בעשייה, ולעשרות רבות של תושבות ותושבים, חברות וחברי צוות התוואי על החשיבה, התכנון והרצון לחיבור הקהילות”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן