מגדלור ניוז


לירן טטרו | 5.9.24 | 20:03


שלושת החשודים מג’סר א-זרקא, שנעצרו מוקדם יותר השבוע בחשד לפעילות באירוע הפלילי-לאומני באור עקיבא, שוחררו למעצר בית והרחקה מאור עקיבא עד סוף ספטמבר. כך קבע בית המשפט בחדרה.

ובינתיים, ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב ציין היום (4.9) כי אור עקיבא לא תעבור על האירוע לסדר היום. “זהו אירוע חריג מאוד – חבר’ה מג’סר שבאו לעיר ופשוט עשו דבר שלא יעשה, עלו על רכבים, צעקו, התלהמו. מיד יצאתי למקום והפעלתי את המשטרה, חשוב לומר שעדכנתי את כל המפקדים הרלוונטיים בזמן אמת.

“למחרת עשו מעצרים, אני חייב לציין לטובה את המשטרה שהפעילה את כל האמצעים כדי לתפוס את המבצעים ולשדר משילות בכדי למנוע מקרים דומים בעתיד. וכמובן – טוב שיש לנו מצלמות בעיר. בכיכר הזאת, שסמוכה לאירוע, יש לנו כמה מצלמות והן הוכיחו את עצמן – ככה גילינו את כמות הרכבים שהשתתפה באירוע ואת המספרים שלהן.

“אסור שדבר כזה יקרה שוב, ונעשה הכל להגברת הבטיחות של העיר. נטפל גם בנקודה המשטרה וגם בבניית תחנת משטרה. מפקד הנקודה שלנו ניצן החל בפריסת מחסומים בעיר, ונעשה את זה בכל הכניסות לעיר גם בעתיד הקרוב”.

קראו גם >>

יוסיפוב אף דיבר על צעדים נוספים שנעשים בנושא הביטחון העירוני. “בעזרת משה נקש הקמנו משמר שכונה עם מתנדבים שלנו ונחזיר לפעילות את כיתת הכוננות העירונית, אני רוצה להחזיר אותה. בימים כאלה הכיתה צריכה לפעול, יש הרבה חבר’ה שרוצים לחזור, נדון בכך ונחזיר אותה למטרת הביטחון של כולם.

“בנוסף, שמירה על גני הילדים – ביקשתי סיורים תכופים בעיקר באור ים, על מנת להגביר ביטחון. יש שם עבודות ועובדים זרים וצריך להיות עם האצבע על הדופק”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן