מגדלור ניוז

______________________________________
דיווחי מגדלור ניוז  |  25.8.24  |  23:59
______________________________________

הממשלה אישרה פה אחד את הצעת המחליטים של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר למינויו של ניצב דני לוי למפקח הכללי של משטרת ישראל (25.8). 

לוי התגייס למשטרה ב-1985. במהלך השנים שימש כקצין בתחנות יפו ובת-ים במחוז תל אביב. ב-2005 מונה למפקד תחנת שכונות במחוז תל אביב, בהמשך מונה לקצין אגף מבצעים של מרחב יפתח. ב-2009 מונה למפקד תחנת לב תל אביב ובהמשך בתפיקידים במחוז. ב-2021 מונה לסגן מפקד מחוז ירושלים. לפני כשנה הועלה לדרגת ניצב ונכנס לתפקיד מפקד מחוז חוף, החולשת על חדרה, אור עקיבא והמושבות. שמו עלה לכותרות בעקבות היד הקשה שהפעיל נגד ההפגנות הבלתי חוקיות מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה.

השר בן גביר: ״יום חשוב למדינת ישראל, דני לוי הוא המפכ״ל ה-20 של משטרת ישראל, זה בשורה נפלאה וחשובה מאד למדינה.

“צריך להגיד שבשנה וחצי האחרונות המשטרה שינתה פניה, הוספנו 9 מיליארד שקל למשרד לביטחון לאומי, ואח״כ הבאנו מיליארד נוסף, העלנו את משכורות השוטרים, עצרנו את גל ההתפטרויות במשטרה, העלנו את מספר המתגייסים – השנה אנחנו על למעלה מ-1,200 מתגייסים חדשים.

“השקענו מיליוני שקלים באמצעים טכנולוגיים במשטרת ישראל. ראינו ב-7 באוקטובר שהמשטרה הצילה את אזרחי ישראל ופעלה בצורה הכי ראויה שיש. והדבר החשוב הנוסף זה שהשוטרים מקבלים היום גב וגיבוי מלא.

“דני מגיע עם אג׳נדה ציונית ויהודית והוא יוביל את המשטרה לפי המטרות שהצבתי לו, חיזוק תחנות המשטרה, הקמת המשמר הלאומי והפעלתו, ובעיקר להגביר את המשילות ואת הריבונות במדינת ישראל״.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
ישראל ישראלי
ישראל ישראלי
29/08/2024 11:14

למה נראה שעיקר הכישורים שלו מסתכמים בלהרביץ מכות ?
לא מצפה ממי שמינה עבריין מורשע לעומק מחשבה וריבוי תאים אפורים.
אוסף של חסרי מוח ומוגבלים בשכלם, משתמטים עלובים ובוזזי הקופה הציבורית הם מי שביבי הבוגד מינה סביבו.
מה הפלא שהמדינה קורסת והבוגד מחייך ?
האיש שהעביר מיליארדים לחמאס והוסיף מיליוני טונות ברזל ובטון היה אמור להשפט וע”פ חוק להיות מוצא להורג.

דילוג לתוכן